Puderaghju a distillazione acqua?

Cum'è sapete, l'acqua hè a fonte di a vita nantu à a Terra. Hè cuntinutu in tutti i cattivi viventi, in tutti i celi umani, è a mancanza di questa sustanza in u corpu porta à viulazione significativa di a so attività.

L'acqua chì avemu abituatu à manghjà hè stata extravaganza da e funzioni di l'acqua fresca o da l'intestione di a terra - u so uridu minerale chjamatu. Ma ci hè ancu acqua distillata - purificatu artifice da una persona cù l'aiutu di l'equipaggiu. Oghje, molti argumenu per vede ancu se pudete bè l'acqua destilata, hè preda o utile. Qualchissia dice chì dannanu a salute, qualchissia hè cunvinta chì questu hè "acqua morta", chì ùn privi micca a persona in ogni modu. In ogni casu, a maiò tendenu à l'opinione uriginale. Per quale mutivu, avemu da dì.

Perchè ùn puderebbe esse distillatu acqua be drunk?

Prima, vegemu quandu l'acqua distillata hè. Questu hè l'acqua più cumuni chì hè statu purificatu da bacteria, virus, totari d'elementi traccia, salti, metalli astri e altre impurità per evaporazione. Per quessa, ùn cuntene nè sustanziosi boni è cose. In ogni casu, a quistione di se esità per vìviri l'acqua destilata molti assai.

I medichi dicenu chì "acqua morta" per u trattamentu di ogni malatia ùn hè micca adattatu, perchè ùn hè nunda in questu chì puderia sane. Inoltre, l'acqua distillata da pratiche ghjunghjenu à a luci solu dopu avè successu utilizatu per parechje scopi tècnicu. Cù u so aiutu, l'acidu hè ancu diluitu in batte, i medicini di farmari sò fatti, hè ancu usatu in sistemi di calvinificazione, postulé chì l'acqua distillata ùn ponu micca impresa d'ingaghjamenti da a mancanza di minerali. Qualchissia crede chì quessa l'acqua diluta u sangue, affettanu gravemente a cundizione di i denti, u cori, i vetbi è u corpu in generale, cum'è purificeghja u calchju , potasio è magnesiu.

In ogni casu, ci hè una parolla chì vi pudete drink distillate acqua, perchè vo vulete purse u vostru corpu di toxine. Ancu una tale teoria hè refutauta da parechji. Qualchì parte di u pianu lea chì, eliminendu sustanzi suttuichi, l'acqua sguassa sustanzi priziosu da u intestinu. Eppuru cunfidenza concreta di sta tiurìa ùn esiste micca sempre. Dunque, a quistione di perchè ùn hè impussibili o pudete bè l'acqua destilata hè sempri aperta.

Per quelli chì anu crede chì "acqua morta" ùn pò micca pruvucà una persona per dalle, è vole di utilizà pè u trattamentu, ci hè una bona manera. Hè urdinatu di strutturarru, in altri significati - iffricamentu. Quandu l'acqua distillata esorta, durante u primu 6-8 ore, hè cunsideratu curativi. Molti barbari curati tradiziunali di dì chì hè pussibile di bevure l'acqua distillata scrostata, è l'utilizanu per trattà e malatie cronica.

Ci sò parechji fatti fatti fatti chì sò pruvucannu ch'è l'acqua distillata da beurre utilità. Prima, a distillazione s'assumiglia à u prucessu naturale di evaporazione di l'acqua sottu a influenza di u sole. Per quessa, a cumpusizioni di l'acqua distillata hè assai vicinu à a cumpusizioni di scuzzulatu o di acqua di pluie, è ùn pò micca dalli u corpu umanu. Inoltre, hè abbastanti cumunitariu di utilizà à purificà i riti da i salti è e piante. E postu chì tutti e sustegenu urganizatori accettanu u nostru corpu cù l'alimentariu, è ùn hè micca necessariu d'utilizate cù l'acqua, l'acqua distillata hè abbastanza utili per bevi à tene a sedendu.

Cumu ùn avete torci, ma sempre, à u cuntrariu di l'"acqua morta", l'acqua vivente havi a so memoria unica, è per causa di questu possu un effettu positiu è negativu à una persona, secondu l'ambientu in u quali eranu guardati, chì emozioni "hà assorbutu".