Ci hè una magia?

A ghjente hà longu dividita in dui campi: quelli chì crèdenu in l'esistenza di magia è quelli chì ùn credi micca. Probabilmente chistu hè u tema più cuntenutu, chì preoccuva assai pirsuni. Per parechji seculi, l'umanità hà prova di pruvucari o disprovari stu fattu, questu, per sapè a verità, seica o nun hè magia.

True o falzu?

Ci hè una magia o hè solu una fantasia di certe persone, una quistione d'interessu per parechji. Eppo suppose chì hè un accidente ordinariu, ma un gran numaru d'accidenti - questa hè una regulezza. Saria simplificante se ci era una precisa definizione di sta parolla, ma finu à questu hè impussibile di fà, chì magia hè - magia, miracle, creatività, talentu, arti, nuddu pò esse sicuru. E persone chì crèdenu chì a magia esisti, definiscenu, cum'è una cumminazzioni di quarchi azzioni chì aiutanu à cambià u mondu è a rialtà.

U conte di fata di i zitelli

Per a prima volta, una persona cù a magia, hà apertu un libru di i zitelli cù i piani di fata, ci sò parechji esempi di magia, per esempiu, acqua viva è morta. Da questu mumentu hè bisognu di penserà s'ellu ci hè magia negra o bianca, o hè solu, chì a so imaginazione hè quella. Ancu s'ellu ci hè statu pruvucatu chì l'acqua pò influenza direttamente in u corpu umanu, è ancu acquistà l'informazioni, sia positi è negativu. Ancu parechji anni, a ghjente rifiuta cù magali pratichi chì erudicavanu per l'acqua è dicenu chì puderia aiutà, è oghje credi in elli. Forsi queste si tratta a dumanda di esse a magia bianca è negra, solu quantu ùn ci hè micca una ciencia per pruvà l'esistenza. A maiò parte di tutti, i matte materialisti ùn criunu micca in a magia, cumu credi chì unu deve solu crede in quellu chì si pò sentenu è sensu.

Let's look at the past

Accuminzamu cu l'epica cchiù antica, quandu a persona si crede in a vita di l'oltre, quella chì ghjucule una persona, vai à un altru mondu in quale ellu cuntene. Questa hè a prima prova di l'esistenza di a magia è a negazione di l'affirmazione di materialisti. In Russia, in quasi tutti i paesi viaghjenu sanatorii è sorcerers chì trattonu e persone, nevenu l'ochju perchè è simile. À quellu tempu, quasi tutti sòranu cunvinti chì esisti esicuzzioni supernaturali. E persone suspettatu di praticà a magia era cundannati è credendu in a staca. Wizards è sorcerers sò diffirenti, perchè era credu chì i primi trainees di magia bianca, è l'ultimu - nìuru. Sè à ghjustificà chì a magia hè a verità o di a fiction basata annantu à a storia, a risposta serà positiva.

Opere contemporanea

Hà digià statu scientificamente pruvata chì una persona hà un biozzolu è a so energia. Ci hè u più forte pudete avè l'energia, più chjaru per amparà à gestisce e circustanze è a ghjente assai più. Oghje, ci sò assai prugrammi chì parranu trà i psiquichi è ancu di definisce u megliu. Grazie à questu, parechji scettichi crèdenu in l'esistenza di capacità magichi in l'omu. Cridendu a fede hè un fenomenu ndividuali, oggi un pò micca crìdiri in l'esistenza di magia, è dumani diventà unu di elli.

Myths communes

La magia hè una cosa terribili è mala. Parechje persone assucianu magia, cù cungiuri , cursi, magre magali cù veremici è simile, ancu s'ellu hè micca errone.

Per esse un magu, hè abbastanti cunnosce, almenu, una cuspirazione. Questu hè ancu micca veru, cum'è a magia ci vole studiu, cum'è a fisica o a chimica.

Ci hè una magia bianca è negra. In prima, a magia ùn hè micca "culore", quantu hè bisogastu chì depende di a persona è a so persunità.

Da l'infurmazioni avanti, pudemu cuncludi chì a magia esisti per i persone chì crèdenu in elli, puderanu assicurà u gustu di tutte e pussibilità di stu "talentu".