A Deessa di a Savoia in Mitologii differentii

Ancu i diu eranu una divisiona di esferiti di influenza: qualcosa "rispose" per a pace, quarcunu - per a caccia è u focu minerale, è u principiu divinu femminile hè statu attribuitu da i conceptu più vali u rapprisentanu di a vita terrena: l'amore, fideli, valore. Donna - a dea di a saviezza purtata à u mondu, in i rapprisentà di i pratichi antichi, l'intelligenza di l'ordine, a purezza è a ghjustizia di l'universu.

A Deessa di a Savoia in Mitologii differentii

A vuluntà di l'armunia è a ghjustizia da l'antica putese di i menti di i persone. Hè vera, i sònii di l'urdinariu è u regnu in a terra, cum'è l'antichi abbitanti di u pianeta cresce, ùn pudere micca elli, ma i Diu setti davanti di u celu. I fideli fiducianu u so destinu appuntu per elli. Cusì in l'antichi mituali indiani ci sò stati rapporti chì a dea di a saviezza Saraswati hè cunnisciutu di a bellezza, a cunniscenza è l'eloquenza.

A rimbursione di l'ordine è a verità eterna chì deve u cautu di u mondu, in u mitu di e diverse nazioni, hè Wisdom, chì dà a cunnuscenza à l'omu à e cose è a fonte di tuttu u mondu, ispira a creatività, una ricerca è una nova comprenda di a ghjustizia ghjustizia di u mondu. A rappresentanza di sti cuncetti filosofichi in a vita di i pratichi urdinarii era a dea di a saviezza, Sofia.

A ricerca di a verità è a ghjustizia ghjusti mundiali anu incodata in l'imaghjini di una altra leggerja heroina, amata da l'antichi grechi - Athena, chì a mamma era a mòglia di u supremu oulu Olympianu Zeus, a dea di a saviezza Metida. Hè stata ella chì trasmettò à a so fede nascuda u scopu di a cunnulazione, bellezza, attitudini attenti à u principiu creativu in l'omu.

A Deusa di Savie in Grecia antica

Guirreru grecu anticu, patrona di i persone di l'arte è di a scienza, quellu chì gestioneghja u lampu - questu hè chì l'abitanti di Hellas prisentonu à unu di l'Olimpiadi amatu è veneratu - a dea di a saviezza d'Athena. Ùn solu difende a cità, u so nome hè stata data in u so onore, ma ancu personificà u putere celestone, capaci di a ghjustizia, affirmannu a vita è a cunniscenza di u mondu.

Sicondu i leggje, Athena Pallada hà criatu intillitu è ​​diligente à a cunniscenza di u zitellu, chì hè per quessa ch'ella principia per patroniser i maestri, i creati, i scientisti. A so discretione stende à e materii militari. A dea di a saviezza di l'Hellenes hà custodiatu contru à l'imprudenza duranti l'albitori, incuraghjenu u coratoriu è valore justificabile. Sutta a so prutezzione eranu femu in preghjudizi, aiutau cù un partitu è ​​prutigatu a pace è a pace in a famiglia, cuntribuitu à a prosperità di e cità.

A Deessa di Savie in Roma antica

U panteist di divinu di i Rumani hè ancu populatu da e boni donna chì ghjucanu fora di roli seculi, in a divina è in a vita umana. Tra d'elli hè a dea di a saviezza Minerva. U so patronaggio hè stata premiata à i persone di professioni creativi : artisti, musicisti, poeti, sculturi. Hà favurutu i maestri, i curati, l'artiggiani.

Fighjulanu a so prutezzione è aiuta à i Rumani inghjuluzanu in furmagliu. Hè stata creu chì ella puderia furnisce inspiration à qualchissia chì li dumandò aiutu. L'abitanti di Roma crennu chì Minerva hè distinata da a razziunità è a saviezza, è si cunvertì in l'esperanza di una solu solu di i prublemi chì l'inghjocanu. Cum'è l'antichi grechi, questu representativu di u circhiu di i dii hà custodiitu a fissa di a famiglia, circate di portà l'armunia è l'amori à a relazione di famiglie romani.

Deessa Slave di a saviezza

In a mitulugia di i slaves, a dea Slave Vesta hè endowed de saviezza è a capacità di rinnovà a vita umana. Comu a storia di sti populi ci conta, era a sughjettu di a dea di l'inguernu, u friddu è a morte - Morena. Hè incù l'imaghjina di Vesta chì i Slavi attaccanu u despertu di a natura, a venuta da a primavera è a scuperta di una partícula di a saviezza di i so antenati. In u so onore, fècenu una festa di a riunione di a primavera è a partenza d'invernu, chì hè accade in u ghjornu di l'equinoxe di primavera .

Hè soru, i Slaves pensendu chì a dea di a saviezza vive in ogni donna, ognuna hè u porporentore di a grande vivenza è a cunniscenza di i Ancestri, è acquistenu stu rigalu, accabbavamu l'età di a maiuranza, quella hè l'ora chì puderia esse maritata. Hè dunque chì riceve a prutezzione di i antichi dii è a capacità di trasmette à i so tribunale cumpetibile a Conscienza di generazioni anticipi è a grande purità divina.

A Deusa di Savie in Egittu

Ancu l'Anticu Eggittu sapi una relazione chì deve sapissia è ghjustizia. Mortali simplices ùn puderanu presumirate di a sullurdità di u menti è incorruptibilité, per quessa a solu suluzione di questi dumandesi hè stata cunfidata à i diesi, o più bien, à a dea, chì era repressa in antichi disinni chì sò assittati annantu à un tronu cù una donna cù una piuma in u so capelli o un alatu. Hè a dea egiziana Maat chì era cunzidiratu l'esempiu di a verità assoluta, a ghjustizia è l'equilibriu universale. I so aspittà per l'oghjettività è a saviezza era assuciata cù u so nome. Hè a rappurtata di u còdici ciminiu, esigenti di ripintenza di i peccati è a purificazione spirituali.