Orpheus è Eurydice - quale sò in mitulugia?

A legenda "Orpheus e Eurydice" hè cunzidiratu una di i narrativi muderni di l'amore eterna. L'amanti ùn anu pussutu a forza è a perseveranza à guidà una mòglia da u Regnu di i Mortu, chì hà cunnannatu stessu è anguishanti spirituale. Ma, si pensanu, u mitu - ùn solu un sentimentu chì u tempu ùn conta micca, a legenda insegna è altri valori impurtanti , chì i Grechi pruvate di dì.

Orpheus è Eurydice - quale hè questu?

Quale hè Orfeo è Eurydice? Sicondu a legenda greca, hè una coppiu in amore, i sentimenti di quali eranu assai forti chì u cuniè di risorse d'andà in u Regnu di morte dopu a so mòglia è li dumandò u dirittu di ripiglià u mortu à i vivi. Ma si pudia cumprà a dumanda di u diu di u infernu di l'Infernesi è perde a so mòglia per sempre. Questa cunnanna di cumbattiti. Ma ùn rinuncia micca u rari donu di rializà a so alegria musicali di ciò chì hà cunquistatu u maestru di i morti, pricatu per a vita di Eurydice.

Quale hè Orfeo?

Quale hè Orfeo in Grecia? Era u musicista più famosu per u so tempu, personificazione di u putente di l'arti, u so rigalu per ghjucà nantu à a lira cunquistò u mondu. À l'urighjini di u cantante ci sò 3 versione:

  1. Figghiu di u diu di u fiume Eagra è a Muse di Calliope.
  2. L'eredi di Eagra è Clio.
  3. U zitellu di u diu Apollu è Calliope.

Apollo deti à u ghjovanu una lira d'oru, a so musica feddi animali salvatichi, i piani è a muntagna. Un rigalu inusualu hà permessu à Orfeu diventà u vincitore in u ghjocu nantu à cithara in funerali nantu à Pelion. Aiuttu di truvà un piuviru d'oru da l'Argonauti. Fù i so atti famosu:

Quale hè Orfeo in a mitulugia? E li leggings a perpetuate cum'è l'unicu prughjettu chì, per u sanu di u so amatu, s'insurreu di scinniri à u Regnu di i Mortu, è anu sappiutu sguassà a so vita. A morte di u cantore leggeru sò parechje versione:

  1. Fu statu uccisu da e donne Trazia per ùn avè micca permessu di parte di parte di i misteri.
  2. Hè affullatu da i lampi.
  3. Dionisiu turnò in un Cavalieri agucatu.

Quale hè Eurydice?

Eurydice - Orfeo sognu, una ninfa forestale, sicondu parechje versioni, a figliola di u diu Apollu. Idda era appassiunatu di u cantante famosu, è a zitella ricumpindia. Iddi eranu maritiati, ma a felicità ùn durria micca. A morte di una bellezza in l'opere di i lettini di l'Hellenu ci sò 2 versione:

  1. Mughjatu da una muccuna di serpente, quandu era ghjucatu bagnu cù i so amichi.
  2. Ella ciuciò à a viper, fughjendu u diu persequitu, Aristeu.

Miti di a Grecia antica - Orfeo è Eurydice

U mitu di Orfeu è Eurydice ci conta chì quandu a donna amata era morta, u cantante decide di scinniri à l'infernu è li dumandà à turnà à u so amatu. Dopu avutu rifiuttu, hà prova di spressione u so dulore in u ghjocu nantu à l'arpa, è cusì impressu à Aida è per Persephone chì permettenu a piglià a picciotta. Ma stabiliscenu a cundizione: ùn turnaranu micca finu à questu a superficia. Orfeo ùn pudia rializà l'accordu, quì à a sortida aghjunghjava a so mòglia, è ella anch'ellu torna più in u mondu di l'ombra. Tuttu a so vita terrenu, u cantante annunziatu per u so amatu, è dopu à a morte, era riunite cù ella. Solu l'Orfeo è Eurydice si sò inseparatu.

Chì duverà u mitu "Orpheus e Eurydice"?

I criticu crede chì a legenda di Orfeu è Eurydice hà un significatu più profundo chì una stonda tocca d'amore. L'errore di u cantatore è a decisione di Aida sò interpretati cum'è:

  1. L'eterna culpabilia di l'omi prima di i so parenti murali.
  2. U burlatu burlatu di i dii, chì sapia chì u cantante ùn rimettia micca a cundizione.
  3. A dichjarazione chì trà i vivi è i morti ci hè un obstacle chì nimu pò vene.
  4. Ancu u putere di l'amore è l'arti pò esse micca superatu da a morte.
  5. Una persona talentu hè sempre cunghjunta à a soledad.

A storia di Orfeu è Eurydice anche una interpretazione filusofica:

  1. U cantanti trova una mòglia perchè hè assai vicinu à i sicreti di a natura, u celu, l'universu.
  2. A scumparsa di Eurydice hè apprezzatu à l'aspetta d'una stella guidata in a vita di una persona, chì apre u via è sparisce quandu u ghjocu hè quasi arrivatu.
  3. Ancu dopu a morte di un omu amatu, u sentimentu sirve com a fonte d'inspirazione , criendu novi capulizzi chì u mondu sia bisognu.