U disfuru per u Halloween "Kim Kardashian durante u rottu" deve esse eliminato da a vendita

L'impiegandu di a so cumpagnia di cumpagnia di vestuture, Jonathan Weeks, hè inspiratu da a sfurtuniera chì succidia à Kim Kardashchyan in Parighja, è invitò i compru chì sò issa preoccupati per truvà un vestito d'utopia di Halloween, u vestitu "Vittore Kim Kardashian".

Fantasia originale

In u situ di l'anziani Costumeume, induve pudete cumprà u vestitu di a cumpagnia, in a seccione "Suits for All Saints Day" ci hè statu un presti "Kim Kardashian" chì si componi di una robba bianca, gag, anu robatu cun diamanti, una parrucca negra, grossi vetru, cordi.

Per $ 70, i cunsummadori anu dumandatu à pruvà à l'imaghjini l'imaghjini di un teledivy chì avia sottumessu di l'azzioni di intruduceri in Parighji.

Per evitari pussìbbili prublemi cù Kim, a so nome ùn hè micca apparevutu in u nome originale di u costume. In e pagine di a tenda online, u kit era listatu cum'è un vestitu "Deessa di Glamour Americana".

Leghje ancu

À cruelly

Malgradu questu trucu, a direzzione di l'impresa ùn era micca incaptu di evità di critica. Ancu l'nemici di a donna di Kanye West hà cunsideratu inhumanu per fà una donna chì ùn hè micca incapaci di ricuperà da l'esperienza è si cumportanu cum'è paranoic.

Avalanchja di cagiunanze è cumercimenti in ghjustizia si scatinò nantu à u risorse. Eranu assai chì u pruprietariu di Costumee Jonathon Weeks ùn hà micca pigliatu riscosu è prestu prestu da rinunzià da u situ cuntenutu seditioso.