Pamela Anderson di à Kim Kardashian un capeddu di furza di Natale per ecco

U famosu attuali americanu è l'attiva Pamela Anderson, chì pò truvà ghjunghje à e tappe "Ùn mi chjamate un picciottu" è "Pulitici di ghjucà", sorprendenu nant'à i so avicanti cun una besta. Per unu di i stiglii più famosu di i cummerciale di l'impegni, Kim Kardashian Pamela hà acquistatu un rigalu di Natale - un capo di pelle di l'eco-fur, mandendu u so cumpagnia di casa, cum'ella cumanda una lettera interessanti.

Pamela Anderson

Capo aranciu di a marca Russa

In a so pagina in a rete sociale Anderson pubblicava edità assai interessante. Dopu era un mantellu curtu aranciu livellu, fattu di eco-fur. U fabricatore di stu charm era a marca russa Onlu Me è hè stata fatta pè 37 Kim Kardashian.

Pamela Anderson rinviò Kim Kardashian un pilatu di pilami

Per spiegà à i seguenti di l'Internet, e so azzioni, Pamela, in più di u capru di furale, pubblicò ancu una lettera, chì hà investitutu cum'è rigalu. Ci voli chì u gestu vole crià l'attinzioni di u famu Kim à u prublema di a distruzzioni di l'animali per i prudutti di fur naturali. Eccu i paroli chì puderanu esse truvati in a lettera:

"Dear Kim, in vigilia di e vacanze di Natale, vogliu rigalu di stu rigalu maravigliu. Speru chì sperà quellu chì vulete stu pruduttu di eco-fur, è sarete cuntentu di vèstinu. À a vigilia di Natale hè aggradèvule per dà rigali è vogliu per dumandassi unu. Aghju dichjaratu parechje volte chì l'animali di mortu per pelli chì sò usati per fà e capelli di pelle hè assai cruel è inhumanu. In i 5 anni passati sò stati disciplinati à chjama l'attinzioni à stu prublema. Sì avemu manifistatu in parechje, perch'elli anu dimustratu in u nostru esempiu chì pudemu fà senza prudutti di pezza naturali, da quelli chì ci seranu pocu. U vostru armata di parechje milioni di dòrmanu di i fanali capiscenu chì l'armati eco-fur coat hè una tendenza di moda è pigliarà à e so armati ".
Lettere da Pamela Anderson

Ricurdate, ùn hè micca u primu trattamentu di Anderson à Kardashian. Ricette pocu, l'attore di cinquante anni di scriva Kim una lettera aperta, in quale ellu dumandò à rinunzià u pezzu naturali. Hè veru, Kardashian ùn hà micca riesciutu à questu appellu à questu ghjornu. Parechji fanali sperenu chì dopu un rigalu maravigliosu, cum'è una stufa d'aranciu di Pamela, u canali di TV cuntentanu sempre nantu à ciò chì passa.

Kim Kardashian
Leghje ancu

I discorsi d'Anderson sempre tocanu à u tema di sacrificà l'animali

Quelli anziani chì seguenu a vita di Pamela Anderson sapemu chì a celebrità di i past 5 anni hè statu attivamente cummattamentu à a morte d'animali nantu à a splutazioni per a pruduzzioni di fur. Pamela spessu pò vede diversi manifestazioni organizzati da i difendenti di a fauna. In i so discursi, Anderson spessu dice questa parolla:

"A nostra sucità debe de capiscia chì in a vita hè abbastanza pussibule di fà senza prudutti di i pezzi di l'animali. Ùn pudete micca imagine chì atrocità anu da succede nantu à a splutazioni per l'animali di ripruvisione, di quali quandu in seguitu tùbbenu u capelli sò stati. I mio amici, chì travaglianu cù l'urganizazione di a ambiente, hà fattu una film chì mostra ciò chì passa à i bistiali prima di sò stati. Hè terribili. Ùn ti pudemu micca dettu l'horrore ch'e m'aghju avutu quì. Riturnemu a nostra visione di u mondu è cambiassi l'attitudine in fur furia artificiale. Believe à mè, questi prudutti sò cusì caliu in quelli chì sò fatti da i pelli di i animali morti. Avemu a lotta stu prublemu, è pudemu cambià u nostru mondu per u megliu ".