Dopu à filmi in "Passageri", Jennifer Lawrence hà sviluppatu paranoia

In dicembre di questu annu, un novu fantasticu "Passageri" serà alliberatu, in u quali i roles principesu ghjucanu da Jennifer Lawrence è Chris Pratt. In questa occasione, u famusu presentatori di televisiula Ellen DeGeneres invitò i ghjovani attori à u spetta di a matina, induve hè dumandata à detallu di cumu hà travagliatu in sta stampa.

Chris hè un grande attore

Ellen dumanda à Lawrence per parlarà di l'imprese generale di u prucessu di scelta. A quali Jennifer hà dichje:

"Hè assai difficili per mè di travaglià in" Passageri ". Spécialment deprime hè chì quasi tutta a film hè custruitu annantu à qualchi sgrazzimi, scopi simuli è dialogi. Per esempiu, ùn pudia salta à l'acqua. U direttore hà fattu saltu in stu gruppu stupidu parechji volte. E poi puru natari sottu l'acqua troppu longa. Sò salvatoghja.

Dopu quì, Lawrence hà detta quì parolle di u so cumpagnu:

"Haisci furtunatu cù u mo associu. Chris Pratt hè un gran tipo. Pigliò tutti i mumenti difficiui. E ancu dopu, avè sviluppatu paranoia è a mania chì qualchissia mi succede quì. Pensu chì, sè stessu aghju pigliatu in una spidizzioni è truvassi in una situazione sìmula, ùn era definitu ùn esse capace di dà nascita à i zitelli ".

Dopu chì DeGeneres uffrìu di attruveranu l'atturi in u ghjocu. Hanu bisognu à nome di i partiti prediletti in l'ordine per decende. E se in a risposta à Jennifer ùn era nunda di interessanti, Pratt allora veramenti sorprendenu, avè fattu sta catena:

"Pulmuni, pezzi, peri. Ùn vede micca questu. Ùn aghjunghjiate micca qualcosa. "
Leghje ancu

"Passageri" - un thriller fantasticu

A trama di a stampa si desfragmentà in un futur distante in una spidizioni. Parechji milla passendari volanu à altru pianeta. A voce dura 90 anni è per aiutà à ognuna di soprappiglià, e persone si ponite à dorme prima di l'arrivu. In ogni modu, u sistema falli è duie passageri (heroi Jennifer Lawrence è Chris Pratt) si svegliate. Hà capite chì quì a so vita sana passanu in i ziegge di a spidizioni, duva solu sò esperanu a cumunicazione cù l'altri è l'interiors luxuriali cù a tecnulugia di l'arti. Tuttavia, prontu u bastimentu hè in prublemi è nantu à e so spalle mentri a salvezza di una mila vides.

A strada, u direttore di sta stampa hè stata fatta da Morten Tildum. U budgetu di a film abbandunatu 120 milioni di dòrica, di quali a tarifa di Lawrence hè di 20 milioni è Pratt hè di 12 miliuna di dùvi.