Celebrities preparonu un video nantu à l'intimuranti di l'animali à u Festival Yulin di carne

Ogni annu in Cina, in a pruvincia di Yulin in u primu mesi di l'estiu hè un avvenimentu eerie di sangu. Hè chjamatu "Festival di carne di Canina", o "Festival di carne per a carne di Yulin". Per parechji ghjorni à stu banquet barbaricu, parechji dicura di animali domestici (i cani è i misgi) sò ammazzati è manghjatu.

Di sicuru, l'urganizatori di l'accusazione dì chì u prucessu di sacrificà l'animali hè umana, ma assai relazioni e vidéo da l'scena cunfirmanu u cuntrariu.

L'associazione non governamentale L'Animal Hope & Wellness Foundation hè prova di tutte e so putenza per fendu stu disgraziatu. I so participanti preparonu una petizioni di prutesta è sbulicò un sciccareddu video nantu à una festa eerie.

Leghje ancu

L'Umanità è l'umanità - u sonu micca voidu?

Celebrities hà participatu à a preparazione d'un viaghju elocudu, cuncintrau di chjave l'attinzioni à l'horrorsi chì avianu ogni annu in u suduveste di Chine durante u solstiziu d'istati (di u 21 di ghjugnu à u 30 di ghjugnu).

Fù quessi ùn sò indifferenti celebriti Kristen Bell Keith Mara, Maggie Kew, Matt Damon, Pamela Anderson, Rooney Mara è Joaquin Phoenix. L'articuli dì chì sò cunzudezziuni: per i residenti asiatichi, i misgi è i cani ghjè a norma. Ma tornanu à i citadini di altri paesi, perchè cresce a solidarizazione in a lotta contru i bàrbaru barbari.

U fundatore di a Fundazioni Animal Hope & Wellness Mark Chin says:

"In a Cina ci hè una crede chì, prima di a morte, l'animali hè stata tormentata, a so carne acquistanu propietati peculiari. E ancu u gustu di l'alimentariu hè megliu!

L'autori di u video fanu comu naturali di l'influenza influenza l'emozioni di l'audienza. Ùn vulemu micca queste video di e persone sensitivu è di i persone chì ùn anu micca avè a età adulta.