Megan Markle hà scrittu un pruvuzione per sordochiarli à e donne in a società orientali

Megan Markle ùn hè micca a primu tempu atraientu à a sucità tramiti assezzioni. U primu tentativu di trasmette u so puntu di vista, a ragazza fatta di gràzia à u tabloid britannicu Elle, chì publicheu un pruvucheghju di l'attrista supra u razzismu. Ora Markle hà suscitatu u prublema di stigmatizza di a menstruazione femina in a società orientali.

Ùn hè sicretu chì Megan Markle hè un participante attivu in iniziativi civili è civili, hà prumovu a discriminazione nantu à u sessu è a razza in u quadru di u prughjettu World Vision è l'ONU, esprimenu pubblica l'opinione nantu à a prutezzione di i diritti di a donna. Avà hè difficiuli di valutà u travagliu di Megan, perchè a vita è i viaghji di vuluntarii di a zitella sò stati evaluati in paralelamente cù a so novella cù u prìncipi Harry.

Time hà avutu u chjamatu di Megan Markle nantu à u Dia di a donna internazionale

L'edizione di a Time publiu un ensayo di Megan Markle nantu à u Dia di a donna internazionale, simbulizendu cusì l'impurtanza di u pattu di i tabulavu di i prublemi di e donne. U materiale si sparghje cù u titulu "Cumu a menstruazione restrighje a nostra abilità" è ricivete una risposta forte da i lettori è i bloggers.

Megan Markle hè un participante attivu in iniziativi civili è civili

Megan, in u quadru di l'attività di vuluntariu di u prugramma World Vision, visitava in repertoriu i paesi di l'Africa, l'India è l'Iranu, cusì à u so pruvale hà base à l'esperienza di e donne chì ghjocanu in questu territoriu.

À u principiu di l'annu, in u prughjettu di u WV, aghju visitatu Delhi è Mumbai, scontra cù representanti di l'urganizazioni suciali. I temi principali di discussione eranu: discriminazione di générau, inequalità di u genulu à u livellu legislativu è l'issueu di l'estigma di a menstruazione. Quandu si vultò, assai picciotti vanu cù un sentimentu di vergogna cusì constantemente, i scoli ùn anu micca bagnate per noi, per esempiu di i prucessi di iegge. E zitate sceglienu à stà in casa nantu à i ghjorni menstruali, solu per evitarà esse sportu à l'scola è incùmoduli rimarche da u cantu. Comu u cunsideratu, i studienti perdanu quasi 145 ghjorni annu, chì hà un impactu significativu nantu à l'apprendimentu è u prugressu.
E ragghi in India sò senza impotenza
Megan Markle cù e ragazze africani
Leghje ancu

Megan hà accunsentutu à a discussione, una situazione catastròfica cù elementi di higiene. Molti picciotti, sicondu l'attrìciva, sò furzatu a usari pezzi di tela, invece di pads, perchè ùn sò micca sapendu cun elli, ma per chì ùn l'anu micca capitu.

Molti picciotti avè cunghjiglutu cù a realità scandalizante è micca rapprisentanu cumu pò esse cambiatu a situazione per megliu. U cercolu viertelu di e restrizioni à i diritti di a donna guideghja i zitelli di queste paese à a miseria, a mancanza di diritti è a mancanza d'uttine di diventà un membru bisognu di a società.
Megan in un viaghju in Rwanda