Johnny Depp si truvò appena cena cun Lily-Rose è Jack

Avà Johnny Depp hè passatu un periudu difficiu in a so vita: a ghjovana moglie Amber Hurd hà decisu di abbandunà u so famusu maritu, accusendu da a violenza domestica. In ogni casu, l'attore ùn era micca solu cù i so prublemi, cari amici, hè statu sustinutu da i zitelli.

Ritorna cale

L'estrema di i Pirati di u Caraibicu ùn si truvò in quattru pareti in Los Angeles è aspetta per a decisione di a tribunale, andò in giru, è dopu si ritirò in a so isula in i Bahamas.

Dopu avè stintatu u so babbu, Lily-Rose è Jack, accumpagnati da a so mamma Vanessa Parady, andonu per visità. A visita di i parenti chjamati Depp è, dopu un finitu di a famiglia, allora vultonu à u cuntinente americanu.

Midiali uccidentali, riguardu à l'insiders, l'accentu chì i reunioni di Johnny cù l'antica mullermana civile ùn anu micca in vain. Paradis è Depp ripiglianu più di relazioni d'amichevuli, è a coppiu pò pronta riunione.

Leghje ancu

Consulazione in i zitelli

Per ùn avè una nova raggiuni di chiarizzare, Vanessa fughjia in casa, è Johnny, cù Lily-Rose è Jack, andò à cena à unu di i restaurants in West Hollywood, induve u trio hè fotografiatu da i paparazzi.

L'attore, chì avia una cammisa bianca è chaise longue, avìa pezzu sensibile pienu, chì era bonu per ellu è parechje colti è calmu. Quandu ellu hà parlatu cù i zitelli, un sonne figghiava nantu à a so fàccia.

I Reprefurzisti anu intesu entrevista, ma in u cunsigliu di avutri, in cunnessione cù a situazione delicata, Depp è i so eredi ùn sò micca franchi nantu à a stampa.