Dumplings alpi

Parechji pareanu à u pelmeni, ma accunsentiscenu, simuli simuli sò oghji abbastanti avutu, è si ùn hè micca cusì, sò ghjè perciuti cum'è a vita di u ghjornu. Cusì, per un cambiamentu, vale aduprà dumplings intinciato, in particulare da chì una varietà di ricetti pò esse abbastanza bè per un petit pamphlet culinariu.

Ricetta per dumplings suleddi in una pignatta cù mushrooms

Ingredients:

Preparazione

A cosa più bruttu in dumplings hè chì voi diliziosu, è avete bisognu di fà i diliziosi ancu tù stessu. Cusì, per esempiu, hè dispunibule per utilizà boli di dumplimenti .

A ricetta hè distinatu per dui testici, ancu se fermanu sò tutti sfarenti. Per principianti, ci hè bisognu di coccu vintu di verdura, pudete fà simplice di zucca è cipudine, è pudere dinò di riservà à altri pranziali, aggiuncennu radici comu u parsnip è l'api. Ma in u nostru casu, neve è tagliate i zappagine per mezu, ùn ci ne cumpunite micca solu i bianchi, sughjendu i tazzi e tagliate a mità. Pozzu sti ligumi in acqua fredda è tagliate da u mumentu di fogghiu propriu per una meza ora, aghjunghje liccinu, u salinu è u piuvigghia piccetta, fendu a cocilu per l'altru. Prima di l'usu, ùn si micca scurdate di furzà u calchinu è i viti vegetarii cotti pò esse ghjucati in modu sicuru, ellu hà ancu fattu u so travagliu.

Trimate una cipolla in quarti ani è frigia in l'oliu, aghjunghje à u funghi è tagliatu è cunsigliata di fritta.

In u fondu di u pome, fate l'ultima cipolla chjosa cù semicirculi, ma ùn si mette tuttu, avete sempre bisognu di a cipolla. Dopu quì, misi a meza ravioli, ghjittassi nantu à e funghi fritto cù cipudine, bien, in cima di crema agria cun l'aneta trocita, è dopu, ritendu tutte e prussime fattu, ùn da micca scurdate di vintu nantu à 2/3 di u caldo filtru.

Ora pudete mandà u pote à u fornu, calienta à 180 °, è dopu à una meza ora, rinfriscà e cose da elli, è lasciate i dumiculi.

Dumplings, furnite in u fornu in a crema agria è u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Scorce è tagliate a cipudine in semi-aneddu, è frettu a frascia in mantene, ùn frigate micca à marrone. A crema agria cun tostata di cipolla, cù spizzi, salinu è eterna scorciata, per via, tenite bè cura di saline si u furmagliu accattatu hè bellu salatu. In a forma apposta per fremura, pusau u pelmeni in una sola capa, è nantu à una mezora di cipolla, crema agria è spices. Tuttu questu, anu sprinkled with cheese râche and bake for half hour à una temperatura di 180-200 gradi.