Rolla di bocca di porcella

Una alternativa maravigliu per i prudutti di zuccheri, anu più cunsigliu è diliziosu, sò meat rolls , cottu in casa.

Oghje, vi cunsigliamu cumu preparà un rollo di peccatta, chì u gustu dudu piacè di piacè cù a so ricchezza, piquantità è originalità.

Ròttulaghju da a criatura di porch - ricetta in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Intìgule di porchè lavare è seccu cù bagnu. Tagliate a pelle da u locu di u taschinu, chì sarà impresa, è u restu fate e tagliu in modu chì un bonu patronu di rossi è un mrugna stalla. Ricunniscenu a superficie da l'internu è fora cun l'anu pruratu impiillatu è passendu l'allu di stampa, una mistura di pepite ch'hè, u salinu è a stagione cù altri spezii o d'arbe cum'è vulete. Fate u brisket in un rollu è corbelle cù un fille forte o spaghetti. Allora accentuate in parechje strisci di lametta o mette in un saccu per foglie è coccianu in un furnace cale à 170 ° furmellu dui ore. Per dece à quindici minuti prima di a fine di a cucina, cun prudenza, per ùn avè incruciatu, cut and turn off the foil or sleeve in u top è permettenu u pranzu turnu marrone.

Puderemu finisce u rolu finitu à a temperatura di l'ambienti, è poi aduprà à a frigorifia per parechje uri. Avà poi piglià u filatu da u rotulu, cutatu in pezzi è serve à a tavula.

Rroll da briskete di porch fogghi in caccia di cipolla

Ingredients:

Preparazione

Cù u pranzu di porch patefranchisedu e siccatu, aghjustemu a pelle di manera chì quandu i vini sò allughjate, l'altru restanu inseme è coperti tutta a carne. Fracchemu da ogni uglu, solu per i pelli, di u salinu, una misura di pimentari moltu, passava per a stampa d'aziende è stagione cù qualsiasi farinati piccante o spezii chjamati cù a so gustativa. Ora facemu furmà un rotulu, attaccà cun un fille forte è fate in una pienza cù a cera di cipolla. Rete cù l'acqua, tira foglie di laurel, una misura di picanti cù chivate, u salinu à u gustu, calendu à foglie è fate nantu à caldu pianu durante dui ori. Scambià u pezzu è fà parte pè u stessu tempu in un pezzu di salmuni. Allora pigliate u rotulu, fate chiuviu è fate in un locu friddu sottu à a stampa per quattru à quattru ettari.