Cumu strapallu manta rays?

Di sicuru, u gustu equilibratu è a coherenza curretta sò importati in mantas, ma a so aspettu ùn hè micca menu impurtante. Ci hè una larga varietà di modi di mudellu di mantas è analizà parechji di elli, ghjunghjenu à fighjà assistitu in i struzioni urdinamentu di questu materiale.

Comu fòrmula un mantellu cù un "rose" - un modu facili

Fà chì unu di i modi più faciuli di trasfurmardu un mantellu hè di imitallu un foglie rosatu. U criteri principale per l'embodiment di una rosula da una teste hè a qualità di a prova stessu. Sò deve esse elàsticu, ma à u stessu tempu è di tramutà, di fà moltule e retain un succoso repleniu.

Scacciate a pasta cun un rectangulu, fate tagliitura ondulante da i dui costi longhe. In u mità, fate una banda di u rimettu selezziunatu.

Coperta l'impastatu cù unu di i vilidi di a massa.

Cogliu a ribata rimanenti cù un babbalu.

Aghjunghjenu u strettu à l'ultima fini è aghjunghje à u fondu di u "caprettu".

Comu fòrmula un mantellu cù una pigtail?

U braiding di a pigtail hè tipicu per i variazioni chinesi di mantelli è ùn hè micca classica per a cucina egiziana. In ogni casu, per nemmenu a scanticulturà di stu metuimu hè impussibile ancu s'ellu ùn hè nunda di rilazione cù tecnulugia autentica.

Scupriteu una parte di pasta in un cerculu è fate u rientre in u centru. Coperta a basa di rinfrisa cù u filu di a massa.

Fate petite prutezione di i dui bassini è stazzuleghja nantu à l'altri.

Repetite u credenze è plegante, cullendu i più parcorsi di a pasta chì avete avanti à u cima di i mantelli.

I bellu rimanenti simule inseme solu.

Cumu appruntà dinò u manti?

Sta forma di mantis è classicu è unu di i più ricenti per i principianti per i so simplicità è di l'attrazione. Per pudè ottene mantas di sta forma, a pasta debe sdrughje in un cilindru primu è mette u riburdu in u centru. Scrivite ogni versione di u circhiu in un centu.

Rotate 90 gradi è ripite u trimming cun un paru di bordu restante.

Puderete un envelope, quattru scorni da quale avete bisognu à cunnette cù l'altri.

How beautifully to sculpt manti?

Stu metudu di mudellu hè un pocu simili à i nostri kurikami. I fiurati di a pasta di stade cun l'altru cusì chì un triangulu hè furmatu.

I difesi chì resultannenu si sò travagliatu traversu i cunsiglii di i dèvule per puderà formar una onda.

Per analogie cù i nostri cazzini o vareniki, i canteri pò esse tene cù una caprina, se avete u tempu è qualchì sperenza.