Pasqua rotolanu

Offre una ricetta per un rollu Pasqua Pasqua, chì, sicuru, tù è e vostre invitati tene à tastà. U riposu à a robba pezza pò esse papaveri, pappezzu, nocci, è ancu una cumuzzioni dolce di parechji cumpunenti.

U rotulu di Pasqua cù sapuri di pepite, pappezzu è castagne

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà una pasta pè un rotulu di Pasqua, spalmà tuttu u legatu seccu à a mità di una parte di latte cálido, dissolve una culloca di zuccaru è mette cù 20 minuti à u calori. Dopu à quessa, fate u latinu restante, dissolve in ella u zuccaru restante, u zucchero di vellucciu è u sali, aghjunghjenu a mantra fretta è misura.

Avà in un containeru adattatu, ci cunnetta u culloca, a seconda parte di u latti è di a mantra, i dui ova sulati è a farina tamanta. Amu piace a pasta a una texture non peggy, homogenee è lasciate à caldu per almenu una ora.

Duranti stu tempu, preparanu u riposu. Pour l'acqua fogera in tasteti appiccicati di pomi è pezzi amande di u pappu, è abbandunate u minutu per quinze o vintimila. Avà scorri l'acqua da i dui cateni, fretu i panguti, è struisce a papavera, mischreghje cù zuccaru granulatu è grind it cun una liccia o un macchina di carne, passendu trè volte. Dopu mette u papaveriu è u zuccheru moltu in una puchina, fassi in u latte è aghjunghje l'oliu è fracete, stirring, in un calore moderatu finu à moltu.

Pigliate i zuccarelli di piovuli cunfundini cù u pappezzu è i castagni piccati è, se a pasta vene, avviamu à u disignu di u rotulu. Dividemmà a farina in dui paraguni ugati è rollu ogni à un grosu di a costura circa cinque milimetri. Scumpigghju ogni untuvillutu, riavviate un pocu da quì edmi è prudutti stampati in forma di rotuli.

Avemu avemu un pappu di Pasqua cunfitturi nantu à una vacuna di furmagliu oiled è lasciate quasi deci minuti, poi accatùtu cù una catina è mandi à u fornu à affacciari. I primi decemme minuti di coccia no l'avemu guardatu à una temperatura di 180 °. Allora u caldu hè ridduzze à 160 gradi è u pruduttu di furnace hè sempre u stessu. Avà ciachinu a temperatura da l'altru vinti gradi è portanu i rotolati à pienza à pienu è di u culore chjamatu.

U batchulu biancu à una spura grossa cù u zuccherinu in puzzicheghju, sfruttu a superficia di i rotuli cun un dulce fudative è sprinkle à a dumanda di pastelli di cunti.