Pasqua pastela ricetta

U pianu rituali tradiziunali - Torta di Pasqua - hè un attributu indispensabile di a tavula di Pasqua.

Per via di a so ricetta specie, a pasta per questa aligria "si porta" ùn hè micca un muffin simple è in manighjà u vostru avete bisognu di observà quarchi trucchi, perchè aghjunghje per insinuà cumu fà un pastellu di Pasqua.

Una simple pratica di Pasqua

Ingredients:

Per glaze:

Preparazione

In u lettuce cale, fettendu a levadura (preferibbilmente "vive"), aghjunghje una colazione di zuccheru è 3-4 cucchi di farina. Pudemu a spugna in un locu caldu per 30 minuti per a fermentazioni.

Intantu, l'ovu sò chjudi in u zuccheru, è i bianchi sò batti in una scuma. Iolgi sò i primi per andà in u spitu, seguitatu da una misura di lattice di lattice è di l'oliu vegetale, è finu à a prima - spuma di a proteina. Amassi apprezzà a pasta è pour a farina restante. Demu a prova per esce una seconda volta, è da adupamu in moldi per un terzu di u volumu totalu. Quandu u pani risalti di novu - fate mette in i fori in e forno, è aghjunghjenu à 180 ° durante 30-35 minuti. Verificà a prontità cù un bastone di legno. I pasticcii prestu sò sempre bè refrigerate, è solu puderanu esse coperto cù un frosting di fucili di zucchero è di u proteini di latte.

Comu dicurritte cum'è un pastele fessi: pudete puru cundùcelu cù un colore spigurate, figurini di fudge o inscriptions da a crema.

Torta cù pasciuti nantu à u levitu

Kulich secondu a vieja ricetta russa s'appoghja nantu à una pastizziu fermentatu chì, in questu tempu, più di l'uvedutu mudellu mudificatu, perchè ùn avete micca manghjatu prudutti di levitu - sta ricetta per un zuccheru è simple cake per voi.

Ingredients:

Preparazione

Prima di affucà un pastellu di Pasqua, bisognu di attivà u nostru ghjuntu. Per fà questu, pour un paru di cullenade di farina, mischjà è aghjunghje in un locu caldu. Quandu a furia anu aumentatu in voluminu è hè burbulla - piglià 500 ml per l'amulizzatu di a pasta.

Li prutini sò tradiziunate basati in una scuma, è a ghiruzza calata cù u zuccheru. Aggiunce u oliu vegetale, ova, extracte di vinaiu è farina di a pasta, amassi a pasta è lasciate entre in un locu caldu finu à u so duppiu in volumu. In u prussimu stadiu di a cucina, pudete aghjunghje pasciuti, spàrghjammi a pani nantu à e formule di furmagliu è lasciate novu per andà.

U pastore di levitu di levadura hè realizatu in e fasi: à 1 stage fremenale à una temperatura di 100 ° 15 minuti, è dopu à aumentà a temperatura à 180 è seguite a coccia per altri 30 minuti.

À u pane à l'opale ùn hè necessariu di mantene in un locu caldu finu à chì si fretta completamente (per esempiu, sottu una manta o in un forno di rinfriscà), è da seguente, u decoru di cakes è bisognosi hè fatta di manera simplica - cù l'aiutu di u zucchero pulmuniu.

A ricetta per una torta deliciosa crema

Ingredients:

Preparazione

Facemu a farina cù latti quarchi, è poi a guariscela à a temperatura di l'ambienti. Divorziatu in una quantità di levitu di lattice in calore hè aghjuntu à a farina. Pudemu a cullette per avvicinà, è mentri l'arrabbiamu a prutea in a spuma, è e toggezziu chì aghjustemu u zuccheru. Agghicà u oliu à a cucchula duppula, aghjunghje ella, dà un secundu passu, è aghjunghje a mantega fridda, ron è frutti cunfitti. Scambià i tanniculi in furmagliu, sti aspittesi finu à chì a pasta hè adattata è aghjunghjia à 180 ° durante 30 minuti. U gustu freschitu hè una perfetta per esse u zuccheru pè u pastellu da a prima ricetta.