Analisi generale di u sangue in i zitelli

In u casu di qualchì, ancu a sucità più dolça, in i zitelli, prima è prima di piglià un testi di sangue generale. Inoltre, stu studiu hè ancu realizatu è i figlioli sani, almenu duie volte à l'annu. Sicondu i risultati di l'analisi clinica, hè pussibule sospettate parechje malatii chì succerenu assulmente asimptomatique.

I parametri di u prucessu di sangue di sangue in i zitelli, in particulari in u primu annu di vita, sò un pocu diffirenti di quelli di l'adulti. Hè per quessa chì spessu i genitori i genitori, pruvate di scriserà i risultati riceziati, sò in a vanu interessata. Per impidiscia di sta succorsu, i mamma è i papi bisognu di sapè chì valori di i principali indicatori di stu studiu sò normalment esse in u zitellu, secondu a so età.

Cume degenu di chjarificà l'analisi generale o cumuni d'un sangue à u zitellu?

Prima di tuttu, per identificà anormalità in u prucessu di sangue, hè necessariu di familiarizà cù a tavula, chì mostra a norma in i zitelli di una certa età per ogni indicatore:

Dopu avè scupertu desviazzioni minori, ùn anu micca scantu immediata. Ogni annu di l'indicatori hè influinzatu da un gran numaru di fattori, è i so cambiamenti in una direzione o un altru solu indicanu chì u zitellu deve esse cercatu in più. L'interpretazione di l'abonnulità possibbili in l'analisi generale di u sangue in i zitelli sò dinò:

  1. U cuntenutu di e ciumi di u sangue, o eritrocyte, pò esse aumentatu in casu di a desidratazioni, per esempiu, cù ogni infestazione intestinali. A divulgazione simili pò ancu esse cun certi disturbi di u cori o rinu. A riduzione di u nùmeru di caghjoli di u sangue di agliu in a maiò parte di i casi ci conta l'anemia di deficienta di ferru, in ogni modu, quarchi hè pruvucatu da leucemia o d'altri malatie serii.
  2. L'indicatore più famosu hè l'emoglobina, chì cambia in a manera chì u numaru di i caghii di u sangue.
  3. Un altru di u cuntenutu nurmale di leucociti indica a presenza di inflammazioni di ogni tipu.
  4. Cù alcuna inflammazioni, a quantità di neutrofili ponu ancu cambià. Inoltre, u so criscinu pò indicà e disordini metabolichi.
  5. U "salto" di eosinòfili hè generale cun riezione allergique.
  6. L'incrementu in linfozza hè più spessu osservata in infezi virali o bacterial, invece ancu avvilinatu. A riduzione di questu indicatore deve esse noteu in particulare - in a maiò parte di i casi ci indetta tali e serii malatie cum'è a tuberculosis, lupus, SIDS è altri.
  7. Infine, un aumentu di ESR in i zitelli indicanu qualchì proghjettu inflamatoriu.

In ogni casu, unu ùn deve esse in fondu à l'analizamentu di i risultati di l'analisi, perchè u corpu umanu hè assai complicatu, è hè solu l'spicializatu chì pò esse indicatu di ciò chì devenu à u zitellu.