Chryps in i zitelli

Quale tipu di respira un criaturu sanu?

U respiru di u zitellu sanu sona e alloghju à tuttu l'inalazione, è in u primu l'esmuzione suntene. Sì avete attaccà l'orella à u pettu di u zitellu, puderete sèntenu una melodia di bronchi di i zitelli. L'aparenza di un timore afilatu caracteristicu di respira dura hè un signalu alarmanti.

Cume sò rossi?

Doppu l'infezioni respiratori hè evidenza di wheezing in i pulmoni di u zitellu, similar à un denuncia. À u stessu tempu, l'exhalazione hè difficultu, è u zitellu ùn hè dura per dorme. In questa scena, a pneumonia, a bronchitis è l'asma bronchial ùn sò micca escluduti. Per fà un diagnosi, necessite vede un medico immediatamente.

Spécialement, ùn hesitate micca, se sguardu seccu, buzzing o whistling, differenti in timbre. A so causa pò esse un stretchamentu di i vaghjuli di u ventu per u spasm, inchieru di a mucosa è a produzzione di mucus viscosu. Sì ci hè cunfermatu chì i bronchi sò imbuscatu di u mussu, sarete prescrittu mucolite diluente.

Quandu u moco in a via di a via passa un'altura liquida è umida. Inoltre, quandu u passatu à u passaghju di u filatu fluidu, pudete sente u sonu di vesiculiu splaghi. Fighjate cù u duttore finu à chì i ghjacci micca desertu.

In u fonendoskopinu pudete intesu a intensa di scegli in u zitellu. In ocasu pò ancu esse intesu da una distanza. U duttore hà capaci di diagnunzà u sonu di wheezing.

U wheezing in u zitellu - chì à trattà?

Se u zitellu si scidda, chì duverebbe fà? Di sicuru, chjamate un duttore chì prescrive u trattamentu.

Spessu adupratu ancu rimedii tradiziunali per u trattamentu di scegli.

  1. Tintura effittiva di e foglie di u pianinu, mamma è madrastra, fragrant minturnus, u razzi d'althea è licorice nudu. Tutte e queste erbe sò usati in una proporzione di 5: 3: 4: 4: 2. Una culloca di sta colti hè speduta in 200 ml di acqua fridda fridda è hè partutu per 2 ori cù una tapa fermata chjusura, da 5 a 7 minuti in calore moderatu, fretu è filtratu. U zitellu hè datu 2-3 cibo da manghjà 30 minuti prima di pranzi 3-4 volte à ghjornu.
  2. Pudete ancu dispunibule di a tez e sbuffu cù u puree di banana? Uni pochi di banane vi fassi mette in pate è aghjunghjenu un pocu acqua, meli (se u zitellu ùn ha micca allergiatu à a mel). Dàteli u zitellu in questa pezza in tuttu u ghjornu.
  3. U ficu troccu in u lattu also helps. Cook deve esse in un focu petite. Pudete manghjate i fichi, è dà u latte per vìviri migliori, mentri hè sempre caliu.
  4. Pudete una raccordu di una retazioni d'arba: nantu à u pavimentu di una cullarina di cipolla tagliata o oregano, piglià 1 cundisce. una cullette di u pianeta, mamma è madrastra o una culloca di u ledum è una cullea di licorice. Fremi in a mitad d'un litru d'acqua per 3 minuti, è insinuate a media ora, impannillata in una spugna.

Cuntattate cù u corpu straneru in u tracci respiratoriu di u zitellu

Un altru raggiuni perchè u zitellu arrispondi cù un sguassà pò esse ingressu in i vitali respiratorii di un corpu straneru. I picciotti piani pòbbenu saccu bola, baga, cunti, buttuni, ecc. In i so nasali. Spessu ciò chì porta à inflamazioni, chì si manifesta da u fattu chì u zitellu senti à i rhonchuses in a nasofaringe, un nasu mischju, hè difficiule di respira è un liquidu cun un odore sfavore da u nasu hè liberatu.

In u nisunu casu avete da vene u corpu straneru da u nasu, pudete oppuru ancu più. I vostri azzioni deve esse limitati per fà chì u zitellu sopra u nasu, se ùn pò micca avè l'ughjettu fora di u nasu - hè urgente per u duttore!

U zitellu sviluppa forti wheezing quannu un corpu straneru entra à l'intarru respirourariu. Chistu pò fà parta un stoppage di respirazione, perchè se a toscia di u zitellu cù scegli ùn porta micca ind'è un corpu straneru sviluppatu: agisce immediatamente!

Assistance:

  1. Se u zitellu sanu cunzientu, si mette sottu u dumandà à tilting u corpu di fronte à un angolo di 30-45 °. Ùn hè forti, ma brusgiaranu chjappà a palma, trà l'omopuli 2-3 volte. Se ùn avete micca aiutu - avvicinà u zitellu da a volta è aghjunghjeghju e so mani chì e "mani" in u lock sò colpi nantu à a linea mediana di l'abdomen. 2-3 volte è brusgiate è spressa forti. Ripetate finu à chì u corpu straneru salta.
  2. Se u zitellu sia inconsciente, pone a so speranza nantu à u ghjinochju chjinatu, bassa a testa bassa. Strike 2-3 volte cù una palma frà l'omopuli.

Ricurdà chì, si senti da sceta in a gola di un zitellu o scherzante in i bronchi di un zitellu in a mancanza di un friddu, cunsigliu immediatamenti cun mèveru.