Acipol per i zitelli

Acipol hè un pruduttu medico pruduttu per prevenzione è trattamentu di e malatie di u viaghju gastrointestinali, in particulare, di disbiose intestinali di diversità natura. Hè attivamente prescribed in terapia cumplessu per u trattamentu di e malatie infizziosi, cumu puderia rinfurzà a immunità è à migliurà u funziunamentu di l'intestinali, rientra a so microflora cun lactobacilli utili.

Acipol per i zitelli: cumpusizioni

Acipol hè alliberatu in forma di càmbuli, eddi chì cuntene:

A cunfiglia di càspera cuntene gelatina, diossidu di titaniu, oxidu di ferru rossu.

Acipol child: indications per l'usu

In addition à a prevenzione è u trattamentu di dysbiosis, Acipol hè statu bellu di riesce à trattà e cundizzioni chì ponu causà disbiosi stessu:

Acipol pò esse usata no solu per trattà i zitelli, ma ancu di i zitelli più antichi per a prevenzioni di e malatie gastroenterulogichi è bronchopulmonari per rinfurzà l'immunità.

Acipol per i culori novi: effetti side

Acipol per i zitelli ùn possa micca reazzioni avversu. Esse un medicazione tutta sicura, hè spessu spessu prescritto per u trattamentu di dbaerbteisis in i culmi novi è in i zitelli sottu à l'età di trè. In ogni modu, sicondu l'urdinamentu, ùn hè micca cunsigliatu per dà a medicina à i zitelli sottu à trè mesi. Hè cresce chì, se un zitellu hè più chjucu di 3 mesi, l'acipole pò esse cunsumatu da a so mamma, basta chì u zitellu hè amatuatu. In questu casu, cù u lettu di mamma, u zitellu ricevi tutti i lactobacilli benefiziusi per a furmazione di a microflora intestinali. L'usu di l'utilizazione ndipinnenti di u zitellu natuvulu di acipole hè statu discutitu.

Cumu piglià Acipolum per i zitelli?

A maiò spessu, l'acipol hè prescrittu in capeddi, ma i zitelli più di 3 anni di età pò esse dati una droga in forma di tablette, in una cullizzioni.

In cunfuranza cù età, l'acipol hè amministratu in a seguente dosa:

A durazione di u trattamentu hè stabilitu micca solu per a età di u zitellu, ma ancu nantu à a gravità di a malatia, u so diploma espressione. A generalazione di u trattamentu ùn hè micca più di ottu ghjorni in casu d'infezzione aguda di l'intestinali. Cù una forma crunna di fugida, a prolongazione di u periodu di l'admission di acipole hè pussibile per i zitelli chì anu una perdita di pisu generale nantu à u fondu di una longa malatia.

Cù u prugettu preventivariu, l'acipol pò esse dati à i zitelli più di dui anni sottu una càpsula una volta di ghjornu durante 10-15 ghjorni. Semu devi esse ricordati chì a malatia hè più faciule per impediscia chì trattà. Per quessa, se u zitellu hà specifiche funziunamentu di u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali, hè cunsigliu per utilizà l'acipol in a zitella in prighjettiva per escludiri u sviluppu di dbabuteriosi intestinali. Acipol hè assai populari trà i pediatrici, perchè hè un medicu efficace chì ùn prupone risultati avversi in u zitellu.