Chjave hè cuntaggianu o micca?

Chjesa hè una malatìa infizziosa, u sviluppu di questu hè assuciatu cù l'activazione di u virus l'herpes simplex, 3 chì hè stata latente per un bellu pezzu in i celu di u nervu di u corpu dopu à a varicedda. L'ultima, à u turnu, hè da parte di a penetrazione primaria di stu virus in u corpu (in spessu a varità hè malatu in a zitella). A attivazione di u virus si trova com'è u risultatu di l'accionu di certi fatturi, a crescita di quale ponu esse attribuita:

A malatia sottu cunsideratu hè senza una rarescita in u nostru tempu, è se prima era più prubabile per l'affruntà di e persone di a generazioni maiò, oghje parechji ghjovani sò diagnosticati. In cunnessione cù u fattu chì qualcunu pò abbandunà, i dumanni sò topicale: hè u zoster infettuatu o micca in l'adultu per l'altri, hè vale a pena per isulà i pazienti cun un diagnòsticu tali è per evitari i contacti cù pazienti sani?

Chjesa di infiziosia

A feature of the herpes simplex virus type 3, chì face a viru di cicculata è eorlastiche, hè chì dopu chì prima hà intrutu in u corpu umanu è pruvucatu a varità, una immunità à una nova infizzione hè sviluppata, ma u virus ùn hè micca eliminatu da u corpu. Per quessa, e praticati cù l'immunità dolce sò in ripetuta pezzu di cudotti chì ci sò creati cundizioni favurevuli per a attivazione di virus. Dognu chì a maiuranza di a pupulazione hè infezzata da u virus di l'herpes simplex, 3 tutti sò un riscu potenziale di chenve, ma sughjate, micca per infezzjoni repetita, ma causa di u "despertar" di un patogenu digià in u corpu.

In quantu à e persone chì ùn avianu micca a varicallu cù un zitellu è ùn anu micca vaccinatu contru à sta infizzione, avè benamatu a cura di l'infezzione. È, avè scupertu stu virtu per a prima volta, tali persone micca micca infettatu cù chenchi, ma cù a varellida . Hè devi esse nutatu chì in questa ughjettivu, sta maladie, cunsidarata spéciale, hè soporta da u corpu assai più difficiuli, è in u gravidenza hè un periculu per u fetuu è pò ancu esse scusa per interrompu u portale di u zitellu.

In ogni casu, sò scùsate alcune exceptione. Per esempiu, ancu dopu a varicella trasferita cù a stampa clinica esprita à a persone chì l'immunità stabile ùn pò esse sviluppatu, perchè à u debilitamiento di a curazione immune, hè abbastanza propiu per catturà ripetitu. Inoltre, a pussibilità di re-infezzione cù questu virus ùn hè micca sclusa per i mutazioni permanente. I Pacienti cù l'herpes zoster deve esse isolato da i zitelli sottu l'età di un mesi.

Cumu si transmite è quantu hè infatu da u herpes zoster?

Per esse infettati da una persona chì anu soffrinu di zerri, i pirsuni senza immunità stabile à l'agentu causativu di a malatia pò esse in u periodu di rashidi attivi nantu à u corpu, finu à u periodu quandu tutte e burbichi seranu cuparti di crosta secca. Di genere, stu periodu accumenza cù l'apparizione di u primu sarpullu è finisce à 8-10 ghjorni.

A via di trasmissione hè a via di cuncetta, per esempiu. cù u cuntattu direttu cù e duminii induve ero eruzione, è ancu tocanu l'ughjettu è l'arghjetta di u corpu chì avemu più ghjunghje in contactu cù l'area affissata. U focu di infezzjoni hè u fluidu cuntenutu in e vesiculate cutànea. In casi nuclii raramenti, i castagni sò trasmessi da i mintieri.