Cumu puderà fari massa pè vareniki?

Vareniki delicious e satisfying are one of the more favorite dishes of many people. Sembra micca nunda complicate: pigliemu a pasta, rende ghjustu, metteffice, sculticule è cocchi. Questu hè assai gustoso è a varietà di raccogliu vi permette di preparà stu platu in spessu. Cù cumpunimenti tuttu hè chjaru, ma cù l'ingredientu principali hè più difficulu, ci hè spessu una quistione di fà fà a pasta di vareniki, perchè ùn si sò micca sfracciati in a cucina è ùn si sò micca stati quì.

Pasticceria fresca

Accuminciassi cù e più simplici, vi dicu cume per fà a pasta di vareniki da a farina, ole u zanazzu, u salinu è l'acqua. Sta pasta, sicuru, ùn hè micca u più delicious, ma ùn hà micca bisatu u gustu di u riposu.

Ingredients:

Preparazione

Calami l'acqua à foglie, mentri hè chjucatu, in i piazzii chjappi dilate ci siftemu a farina cù un slide, u sali. In acqua di furmagliu, valdi in l'oliu, aghjunghje rápidamente è imbrate immediatamente sta mezchemu cù farina. A pasta hè fatta rapidamente, utilizendu una cullette - mani, per esempiu, una pasta di pezzu ùn viaghja micca. Questu hè densu, lisu è moltu in legnu. I vantaghje di sta scelta - ùn ne hà bisognu di mischjà di a pasta per un pezzu di tempu, hè dilicatu è licurosu. Cons - ùn hè micca ghjustu. Eppuru sta massa hè adattatu per vareniki cù qualchì riposu , è, cum'è pudete vede, hè abbastanza faciule per fà una pasta di vareniki.

Pasticu elàsticu

Una massa stretchica, elastica, chì pò esse rintravane assai, amenda nantu à i ova. A questa pasta hè megliu à i molielli "wet". Ci vi cuntene à fà a pasta di vareniki cù curda, biscotti (ciliegie, per esempiu) o cunfittura.

Ingredients:

Preparazione

Oli, trasfurmassone in un cunigliu è battimò cun u salitu finu à chì u culore cambieghja à unu più foscu, pour in acqua minerale è ciaurumenti pruvucalli - ùn pruvate micca d'allughjà tuttu u gasu. Siftemu a farina in quellu platu, in quale aghja a pasta. Scappi in ella a nostra mistura è prestu cumincià à friscà, pochizamente poveri l'oli magre. Quandu a pasta volta in un tavulinu è ùn manca à i costi di a tazza è e mani, hè prestu. Questa pasta hè stata più forte chì a prima, hà dettu definitu un restu à u mità media ora, è solu dopu esce.

Cume a faccia pasta di vareniki cù patati, depende di voi si vanu à fà vareniki cù patati macinati o patati grati cù cipudioni. In u primu casu, pudete aduprà l'opulazione, in u sicondu hè megliu à ghjunghje una pasta elàstica cun ova.