Cume mancianu mangu in forma prima?

Per custusà u massimu di u fruttu esotico è piace à serve à a tavula, vi piglià una vista appressu à cumu manghja u manghjusti è cumu per preparà per serve.

Cumu si pulisce è manghjà manghi?

Ci hè parechje modi di puliti di manghjà. In u prucessu, pudete furnisce di sè cum'è un "giapponese" speciale per a limpeza di frutti è ligumi, è cù i vostri mani è u cuteddu. Fighjemu nantu à l'ultima opzione.

Dopu u mètuuritu più cumuni di a pulitica, tagliate di pulpa sò tagliati nantu à i dui costi di l'ossu.

U pezzu centrali hè sbuchjata.

Cumpressà u massimu di a pulpa circa l'ossu.

I mitate chì falanu di a pasta sò puliti è tagliati in tazzi o taglioli.

In u sicondu mètudu, a carne di i panni di u largu hè chjucu in chjazzi senza micca tagliatu i cascas.

Questu, a pelle hè stata scurazione chì i pezzi addiventanu un eriziu, è a carne hè tagliata.

Trimate a polpa, ùn a tagliàtela è micca scurza, hè pussibile, ghjustu chì passa a mità di u muru di u vetru.

Cumu manghja manghja?

Se ùn avete mai pruvatu à pulparu stu fruttu exoticu prima, u megliu di cumu pudete manghjà manghjà è per serve. A carne pò esse cututa in tazza, tagliati, cut out balls da o dà ogni forma chì l'ànima voli.

Sì u manghjà in a so forma pura ùn site più surprisa, da serve ancu in insalati. U fruttu combina bè cù u so piacè , pepino, pezzu rossu, pagliaghja fritto o da u pagliaghju frittu.

A pasta di mango hè bona in salsa di vegetale fresca, chutney indiano classico è altre salsi, chì sò ancu boni per serve di platti di carne.

L'unicu modu veru di manghjà mancianu mancu ùn esiste micca, ma se vulete manghjà un pane chì in u gustu di a frutta exotica vinarà nantu à a cima, prestu prestu à cura à i dolci dolci è ghiacciati naturali.

L'ublete pò esse cugliulatu per a battaglia di a polpa cù altre frutti, boli è superalimentarii, è u so capellu hè faciule per preparà si minàvanu maghju cù u zucchju, u latte vegetale o una banana.

Cù l'aghjuntu di una banana ghiaclatu, a delicata ancu acquistà una cunsistenza cremosa, homogeneia, più carattaristica di un pezzu classificatu, ma ùn cuntene no grassu è saccharosa.