I culti chì sò micca stati lumera

Sempre quì sempre in l'appartamentu sò posti è scuru, induve i rai di luci pòrtanu solu quarchi ura. Cumentu una cosiness è decore questi posti aiuta à l'arbureti di l'arbureti senza pretensiuni. Ci sò tipi di fiori chì necessitanu tutte lume, è ci sò seguici di l'assicuranza tutali di u sole.

I vegetali più amori

I pianti d'urtaglia chì ùn mancanu ligere ci sò in dui famiglie. I pianti di a famiglia maran prefessu a luci diffusa o sguiata parziale. U megliu postu per elli hè quì chì i raghji di u soli passanu solu in a mattina o à a fine di u ghjornu. Se avete cuminzatu nantu à e foglie o u cullemu di spaziu hè spurtatu, ùn ci hè troppu luminu in u locu prupone per u fiore.

Dim livellu hè adattatu per i paisaghjii di a famiglia arodny. I parcorsi di sta famiglia necessanu solu di u sole à l'invernu. Ma in a staghjunali hè necessariu copre i fiori da i raghji diretta, in particulare in u periodu di meziornu.

I pianti di l'urtaglia chì ùn mancanu micca u lume

Semu devi esse nutatu chì quasi tutte e piante d'interni chì ùn deve micca di u lume sò decorative-deciduous. Cusì i pomi ciuri in l'ombra ùn pò micca cultivà. Per i pustule di sta tipu, a distanza da a finestra, l'scelta di l'arrangementu di a finestra, l'assistenza curretta è a pussibilità di l'illuminazione supplementaria sò assai impurtanti. Aghju prupostu una lista di e piante interni chì ghjianu a luci di diversità di intensità:

  1. I pianti chì ùn piaciunu micca luci e prefrìanu u sombre forte. Tali fiori ùn precisanu micca un illuminazione supplementaria. Chissi cumprumbo palisota. Questa hè una pianta rara è rara, appartene à a famiglia di commelin è piace un sguardu forti. Pudete fà l'aukubia in un locu friddu. U locu di nativu di u fiore hè u boscu subtropikale, induve hè situatu in u santu prusperu di l'arburi, cusì chì u scuru scuru hè un locu ideale. A sombra forte hè tolerata da l'aspidistra.
  2. I vegetali d'interni chì ùn anu micca bisognu di u lume, chì devendenu illuminazione supplementaria. Aglaonema pertenece à e piante. Questu hè un parente di a diffenbachia, chì hè assai simili a ella. Questa frasca precisa esaminazioni supplementi in l'inguernu. Hè ancu bè per piazzate l'alocasia in l'ombra. A pianta hè stata bella cù una forma di freccia ovalada. Molt piace per vede in l'appartamentu anthurium. Hè una pianta bella è dicurativa-deciduous, chì tolera a penumbra. Ùn piaceru micca a begonia diretta da u sole. Un pote cù una fiore hè megliu piazzatu nantu à a finestra di u nordu, o simu ombrezzate in u periodu di u sole. Perfettamente tollerà a dracaena d'ombra. Ma in l'invernu, hè megliu mette nantu à a finestra di u solar, perchè e foglie micca perde u so brillo.
  3. I pianti chì ùn anu micca bisognu livellu dilicatu è preferiscenu u lume. Tali pezzi include monsters. U fiore ùn pò ùn cogliri a luz di u sole di diretta, preferì una piuma penumbra. À l'ombra, a cordillina vi sentite bè. Più forte ellu scuraghjanu pruvucà un centru lentu è un fogliu chjuchju. In generale, e variegatoghji pruveni una bonità di luci, ma micca sottu a luz di u sole. À qualsiasi cundizioni di u cuntenutu, ligustrum hè ben adattatu. U fiore crece cusì boni boni nantu à u cunclusu sole è à l'ombra di u curtain. Per e chambres cù un ombra lumi, i ficusi sò perfetti. L'arbureti formi sò assai belli in l'appartamenti è adattage boni boni per à e cundizioni in spaziu. In l'Uffiziu cù un sguardu lampu, l'echteux si parvenu assai. Un gustu, u verde scuru, si dete cumprà l'escriptori. Sempri cundizioni favurevuli, a pianta pò ancu fioru.