Cerei - cuntenutu di caloria

Eppuru, chì ùn pò micca piace l'estiu per manghjarà e cose jugosa, propria, larga è fragranza chì sò state tornatu da un arbre? Stu fruttu hè apprezzatu da i grechi antichi, è micca per l'azzione. Dopu avè spusatu u mondu, u cirice hà acquistatu circa 4000 variità, ma i so prupietà ùn anu micca persu.

Oghje, sti frutti si ponu vistu in parechji culori, ponu esse gialli, rosse scuru è viole. Sò cunsumati cun piacè per i zitelli è adulti chì seguenu a figura è pruvate à ridivà di l'eccessu pisu. Grazie à dolcezza, aromu, gustu dilicatu è dolcezza di calore bassa, a dieta cù u so usu diventerete in un conte di fata in lenza di una prova. Di sicuru, si ùn ci hè micca fruttu frescu, ma si tratta, in forma di marmellata da ciliegie dolce, u cuntenutu di calori di tali un pruduttu ùn permettenu micca chjamà a dieta. À quantu nutritiva è utili "pianu di ciliegia" è per quessa hè cusì rispettu per i nutizzionisti, avete da piglià cun noi.

Contenutu caluricu di dolce cheri cù l'osse

I dolci, i cherries frescas ùn anu micca nisunu calori. 100 grammi di fruttu cuntene circa 50 kcal, di quali 3 kcal hè acquistatu da i proteini, 4 kcal per grassu è 43 cù carbuidrati. U cuntenutu caloricu di ciliegie dolce in forma di conserve o in dolce compota hè apprussimatamente 54 kcal. Hè dunque, si devi esse ricordati chì "platti" ùn pò micca portanu assai beneficiu à u corpu durante a perdita di pisu, comu esse espertu.

Inoltre, cù qualsiasi pruduttu, pudete aduprà migliurà a vostra salute. Dopu tuttu, dolce cherry ùn hè micca solu deliciosu è fruttu, hè a surgente di numerosi vitamini è nutrimentu chì u nostru corpu necessita tantu. Contene vitamini: A, E, PP, B1, B2, B3, B6, E, K, è ancu molti minimi: calcium, magnesiu, cobre, manganesi, iodu è fosforu. Una quantità maiò di potassiu - 250 mg per 100 g, un efectu assai beneficiusu nantu à u sistema cardiovascular. A vitamina C in a cirasa hè di circa 20 mg per 100 g di pruduttu, chì cuntribuisce à u rinforzu di l'immunità è a migliurà i prucessi metabolichi in u corpu. Grazie à ferru, chì in 100 g di frutti cuntene 2 mg, hè pussibule di prevene l' anemia è di crescenu a coagulanza di u sangue. Duvutu à u cobre, chì ghjè u più cherry in cherry, u culore è u brillo di i capelli i migliori.

E persone chì anu da a prezupuntura sò i boni di manghjarè 250-300 grammi di ciliegie rosso cù un cuntenutu bassa caluria per u normalizà a prissioni. È caldi da frutti è pedicelli chì aiutanu à artrite, gout, reumatismu, migliurà a circulazione di sangue è nurmalizà u travagliu di i riti è u furu. Un altra venta di u pruduttu hè l'oliu essenziale, chì hè stata fatta di i nuclei d'osso è usatu bè in a cosmetologia.

Quelli chì seguianu a so figura, boni calduzza di calori è u so valore d'energia aggradisce. In 100 grammi di frutta fresca cuntene 85 mg d'acqua, 10 grammi di proteina, 0,1 g di grassu è 10,5 g di carbohydrate. I frutti madura di u zuccaru sò ricchi di carattichi digestibili, chì sò presentati in forma di glucose è frutosa, è sò assorbati da u corpu assai più rapidamente. Dunque, per quelli chì soffrendu di u diabetes o in prumessu per l'excevate pesu, cherry hè un sustitutu favurite di dolci.

Sapendu u cuntenutu calanicu di un dolce cherry cù un ossu perde u pesu, pudete cunsumà in quantità illimitata senza teme di vaghjime pisu. Questu hè ancu assai fibra bona, aiuta à eliminà tutti i sustanzi dannuci di u corpu è a migliurà u travagliu di u lavu digestivu. Per quessa, nè a dbaerbtezii di u intestinu, nè ciuscia, nè stetipatu cù cilieghi ùn sò micca terribili. Ma chì hè più piacevule, u fruttu cherry cuntene l'cumarini, chì tonificanu u corpu, furnisce l'energia necessaria è ùn permettenu micca diprissioni.