Anemone: pianta è cura

Molti cultivatori ti piace à cultivà l'anemone (Anemone) cultivati ​​è salvatichi, o venti di u ventu, chì appartene à a famiglia di furia. Anémone sò rapprisentati da cintunarii di spezie è varietà di variità.

Veneziana corona

Sicondu a variità, alcanza a altura di 15-30 cm è si multiplissi per tuberi o sere. A corona anemone hè bella belli fiori enormi di foglie bianchi, rosa, scarlatina, rosso scuru, carmesim, blu, blu, viole è cicatrized. Ci hè adattatu per uceanu, arrancimentu.


Anémone multiple

Ci sò numerosi foglie di cirrusculi verdi brillanti. Anima u multifilimentu mantene a so decoruità da a primavera à a fini di u tardori. L'altezza di a pianta hè di 15-50 cm. Fiori bianchi, rosa, giallo, cun diametru di 4 cm in tuttu l'estiu. Anemone da e zicchinu hè impanzatu pà l'invernu o di a primavera. L'addevu sò sbuchjati cù a tarra. I Cantini si pò vede in parechimi settimane. A piantazione di anémone multisondoni (muderni) principia à maghju-prima ghjugnu, dopu à a ghjàllichi di primavera. A pianta hè spessu usata per decorate i coperchi, mixborders. Per una anchema di longu è abbunnanza abundante, una praticata di pianoforte hè una spedizione regulare, rinfriscante, riabilimentu puntuale è fertilizante cù fertilizzanti minerali.

Quandu si piantare anemone?

I tuberculi di primavera sò stati posti in a penumbra o in u sole, in ogni locu devendrà sempre bè tutatu da u ventu. U latinu hè chjaru chì sceglie un fèrtilu è buccatu. Plantate i tuberi à una prufundità di 5 cm, à una distanza di 10 cm l'una di l'altru. Sposcionate i tuberi in parechje staddi prolongà a splutazioni di a pianta di u lugliu à settembre.

In uttrovi, l'anemuni sò excavati, a parte aereo hè strapatu, sparghje in un ghjurnale è seccu. Puderanu rizomi pineali in un locu frescu (10-15 gradi) per un mesi. In l 'invernu, i tuberi d'anémuni, ci vole à mantene insulated entre si in casi cù una turf, soffia, serratura o muschi indificati, perchè durante u storicu ùn si sò micca siccati. I boxes si deve pulitu in un locu friddu.

In regioni cù un clima cusì dolce, i tuberi ponu esse pianificatu in l'invernu è u vaghjimu (dopu chì cuddianu cù a fretura), l'anémonii fiuranu di a fine di a primavera.

Anemone: cultivazioni

Dopu chì a pianta anémone hè a pianta, fertilizeghja u tarrenu cù l'humus da e foglie d'arburi o l'usu di una turba faitusa per a consistenza. Pera fugliale abbastanza è bella, aghjunghjendu i fertilizatori cumplessi prima ci sò sopra. Dopu chì l'anemuni sò rinfurzatu da a terra, l'acqua hè ridutta. Anemone chì cresce ùn anu micca bisognu. Per quessa hè assai crescente di cultivà in u giardinu in i posti rigulari di ricercà per l'irrigazione. Solu l'anemone di a corona durante u periodu di fioritura precisa terrenu mutu. In u vaghjimu, i pianti sò stati insulati corsi cù l'humus per l'inguernu. Avà sapè cumu crescenu anémonique - piantini unpretentiosi, chì sò spessu posti in i so paisanu.

L'eccezzioni hè solu lite acre, apennine è caucasian. Hanu bisognu di cura supplementu. Anonone A corona hè a più capriciosa di tutti i variità. Tali windswepts ùn pò micca tollerà i ghjàllichi, perciò hè megliu à scavalcate anticipà, o per calenderà e foglie caduti di u mele, l'arice, lime o oak. Tubi anémonii coronati, siccati à una temperatura di 20-24 ° C, deve esse guardatu in caseddi in un spaziu sicuru è sicondu à a caduta. Allora si sò trasfiriti in un locu frescu induve a temperatura di l'ambienti ùn hè micca più di 5 ° C. A primavera, i tuberi suttili, previamente umidi di acqua cale, sò posti novi in ​​a pianta aperta. Piantate una corona anémone hè preferita à a terra fertili, umida è lumetta.