Hybrids and cherries hybrid

Ghjerardi iniziali ùn anu micca cunniscenu infurmazione di l'esistenza di cerafadus, ma e persone anu sapemu in queste materia in u cursu chì quandu Michurin accedeu dui spezii di i pianti è hà ricevutu un hybrid d'avè cheri "Maaka" è varietà "Ideal". Questu hè fatta pè u scopu di cultivà e cirè chì sò pruprietà di l'addevu di u ciliu d'avè.

U nomu di l'ibridi vinevanu da i nomi latinu di ciliegie (cerasus) è d'avè ciliegie (padus). Cusì, se i fiori di u cirera sò polinizati da u polu di u pezzu di ciliegie, a parola tserapadus averia, s'ellu si contru, u paddocker.

Cirasa e cheri - i varietà

I crescenti cuntinuavanu a circà a cumpetizione perfetta di varietà varietà di ciliegie e ciliegie d'avè, u risultatu, parechji variità sò stati uttene:

  1. "Novella" - una variità universale, hà addivatu a rusticità di l'inviu di i riti è i fiori, è a resistenza à a coccomicose. Hè in parti una varietà autonificazione, u pezzu di maturazione hè di a mità di l'epoca. I frutti possu una massa di 5 grammi, quasi neri, u crescenu d'un àrbulu hè di 15 kg.
  2. "Rusinka" hè distinatu da a rusticità di l'inguernu di i fegghi è di i fiori, hè autunitizzioni cumpletu, chì assicura a fruttu annuali. A risetta per l'arburu hè di 8-10 kg. Ripening dopu. U fruttu innianu ùn hè micca assai grande - finu à 3 cm, agrìghju à u gustu, abbastanza adattatu per manghjà in forma prima, ma per a maiò parti sò riciclati.
  3. "Padocerus-M" hè un cheri cherry-cherry, chì hè a fonti di u cultivatu di a varietà cherry "Almaz", chì addivintau l'ancestru di a famosa variità "Kharitonovskaya". Per via di u travagliu di l'esperti di scelta, varietà di cerece "Crown", "Firebird", "Aksamit" diventenu.

Sposcione è cura di una crescita d'aiutu

A cura di un hybride di ciliegie è di i fiori cheradore cun ceradagus quasi ùn ùn hè micca diffirenti da l' assistenza cherry . Ùn impose micca e prublemi spiciali nantu à e cundizioni di u crescita, è ùn mancu bisognu di mette in prumuzione protettiva di e malatie fungi.

A piantazione di ioghji hè fatta da e tinghje, cum'è a ripruduzzione da i sardegna (l'osse) ùn duna micca u risultatu stimatu per u fattu chì ci hè una splitazione di trazzione parentale, chì porta à a manifestazioni di signori assai pitbuli da i parenti.

E staggini di e stagni si deve esse fatte nantu à un monticulo furtunatu per evità l'excebente scapite è u fretu. Hè necessariu di furnisce un cushion d'insulation heat and drainage: gravel, wood waste. Cumentu di travagliu in l 'atterraggio pò esse cù l'iniziu di u focu stabilimentu, quandu a terra hè digià cale.