Moda Calzature Fall 2013

Autunno 2013 in i sapori prisentatu i mudelli più pertinenti di a nova stagione, chì apparinate i vistimenti di moda in Londra, Milano, Parighji è New York. U calzatu di a nova stagione hà e so propri caratteristiche propiu chì si ncontranu i tendenzi currenti è e tendenze di questu annu.

Moda otoño-invierno 2013-2014 è calzature

A stagione di moda di i scarpi d'autunno-inverndu sò i so tendenzi stylishi. Ùn rinfriscà a pusizione di punta di a furchetta classica tradiziunali in parechje interpretazioni, in quantu à l'arragmati di bocca è i scarpi. In u verdu di u vaghjimu, vale a pena prestu attente à i mudelli di stivali cowri cù i fillepi nucliarii è un altru pirdughjettu, postu chì tali calzatore ùn hè micca solu pertinente in a nova stagione, hè ancu diffesu in comodità è versatilità.

Per a donna più bravura e stravaganti, a moda per u calzatore di u ochju cunfruenza fervente è spiciale di calzini è sandali abbastanti aperti. I praticati di i ghjuvanotti apprizzà a nova tendenza trendy di i tuttoni firmà, largu è taccu culu chì dà cunsulazione è femminilià in ogni modu. I pruduttori di u moda anu decisu di decurari novi mudelli di scarpi ùn solu cù formi eleganti, ma ancu cù stampi espectaculares. U più propiu hè l'animali, chì pò esse stilizate cum'è zebra o leopardo. Modu assai boni aspittà cun una solu sulitariu di colore interessanti chjamatu blocu di culore.

Ùn passanu a pusizione di punta di i prudutti bè cù i strapii più lùangu chì attrezzione i turmoni. In a nova stagione, i diseggiani di decisu di freshen up un pocu di tali prudutti, invece di straps, pudete vede pulellotti decorattivi. In modu, tali braceleti originali ponu esse acquistatu solu per valdi cù qualsiasi pair of shoes.

Avete bisognu di pudè riesce diverse mudelli di scarpi in u stile di u menu classicu, perchè in a staggione futone, diversi persi, oxfords, hipster sneakers, brogues, è altre punk è grunge muderanu a topicali.

Cumentu una figura espectaculare è uriginale avarà da aiutà i scarpi cù e diverse versione di tankettes è di e plataformi. In quelli cusì, ci hè un decoru interessante in a forma di cordoni, lenti è armi romantichi, spine, strisce, buttoni, fiori dicurativu è perle.

Quali ponti sò in moda in u vaghjimu 2013?

A moda di sta casata suggestione a prisenza in i nostri ghadri di i diversi scarpi: stivali, stivali d'aviveti è chjusti. Per quessa, hè necessariu di familiarizà cù i quali mudelli sò i più modi. Quandu sceglie u calzariu, fate cura di i mudelli di mudelli tradiziunali di lucchetti, è ancu i sapori lacati cù taccu ciuci è cù l'ombra. I calzi più stylishu cù l'attrazzu sò oxford, creati da suede materials in grishe, d'aliva è di toni marroni. U mudellu più famosu di e scarpi sò stivali neri. In questu casu, i varianti classichi sò ancu in u principiu, prisentatu in a furmazione di prudutti lacati da un cuirru nìvuru d'alta qualità. Tali piuciunu pò esse in un pocu prucessu, una falza o una hairpin, in ogni casu si stanu assai stylishu è femine.

Cusciani sò sempre assai famusi trà u couturiers famosi, cusì disinfettori offri tutti i fashionisti per pruvate mudelli anuichi di stivali cowboy di tonalità rossi è marroni. Questi mantegnu caratteristicu, taccu svinbu stabbli è un decoru assai interessanti, chì pò esse presentatu in forma di serrature arghjintini è dordi, rivets è fagiani. Forsi a presenza di l'altri elementi uriginali di u metal. I pedichi, chì sò issa decorati cù embroideries è lacatura alta, anu tornatu à a moda.