U museu di Sitamati


Un fascinating journey through the history of the Land of the Rising Sun is possible thanks to the numerous and diverse museums in Japan . U più orientale è più pintore di elli hè u museu di Sitamati. Tradottu da u Giapponese, "sitamati" significa cità più minore. Hè stu museu chì trasladarà i visitori à u principiu di u seculu 20, quandu Tokyo ùn era micca una capitale altamente sviluppata. Sitamati cunnosciutu cun u modu di vita di a cità più bassa, chì ùn hè micca cunservatu in a capitale di u Giappone.

Una digressione corta in a storia

Duranti l'epica di u sviluppu attivu, a cità di Edo (u nomu storicu di Tokyo) hè statu divisu in dui parti. In quellu chì u casteddu di Edo hè statu custruitu, altri noble custituiti. I traduttori è artiggiani cuminciaru à campà in u partitu contru, è chì questu distruttu "poviru" era sottu à a regione "ricca", era chjamatu a cità più bella. A so pupulazione hà sviluppatu pocu è cresciute u quartieri di legnu in un canteraghju di legnu in Corsica per parechje famìglie, a più stanu vicinu à l'altri.

Giappuni hè situatu in una zona sismicamente attiva, è in u 1923 un forti terrimotu hà fattu u bassa cità. Da u spaziu "poviru" ùn ci era micca traccia, è a Siconda Guerra Munniali finita distrughjenu i ruchi di l'edifizii. Per arrivà à i so pedi, u Giappone hà iniziatu à ricustruisce e zoni distruzziuli, ma per i casi di storie ùn era micca un locu. A cità più minima era custruita cù l'edifici muderni muderni. In u 1980, u japunesi hà criatu u museu di Sitamati per perpetuate e tradizione naziunale è u vie vie di vita.

Chì vedi in u museu?

Situata in e costi di u Sinobadzu in u Ueno Park , u museu Sithamati dispunzioni di u periodu Meiji (1868-1912) è u periodu Taixo (1912-1925). I esiczioni sò in dui pavimenti:

  1. U primu stadiu di u museu hè stata detazione in forma di strade cù casi ristrutturati, di vendita è di travaglii di l'era Meiji. In una di e strade, custruita in grandu sanu, i turisti ponu vede a casa di un Copperman, una tenda di cumpagnie di scarpa, una piccula spluta è una buttrega di dolci.
  2. In u second floor, pudete visità l'exhibimenti dedicati à l'internu di l'abitanti di a cità più bella cù l'uggetti urigginali di a vita di u ghjornu è di tutte l'artifacti.

A peculiarità di u museu di Sitamati hè chì quasi tutti l'articuli ponu toccu. In i tempi diffusuli di l'annu, l'exposition museu pò cambià appena. Per esempiu, l'affari calianu apparentanu in l'inguernu è i parapluies in a caduta. Un passaghju per a cità infermiera portanu assai imprese inolvendete à ogni visita.

Cume si vede à Sitamati?

Per visità u museu unicu di a Cità Aereva, i turisti bisognu di viaghjà in trenu à l'Estazione Keiseiueno. Hè situatu à l'intersezzione di Keisei Main Line è Keisei Narita Sky Access. Da a stazione à i viaghjà necessariu di camminà per uns 5 minuti.