Volcano Mihara


L' attrazione principali di l' isula di Izuoshima in Giappone hè u vulcano Mihara. L'altezza di u piccu di u giant righjunheghja 764 m. Mihara hè un vulcano activu, eruzione occidentali sò tutti i 100 à 150 anni.

L'eruzzioni di Mihara

L'ultima eruzzione di a fiery mountain hè stata registrada in u 1986. In questu tempu, Izuoshima Island hè statu cutatu da rifletti di lava russa, chì in certi locali s'arrizza a una altura di 1,5 km. Tutti i culleghji impurtantesi di cinti, u più altu hè 16 km. A forza di l'eruzzioni di Mihara hè 3 punti. L'isulani anu evacuati cù l'aiutu di l'armata è i tribunali civili.

The Last Haven of Unfappy Lovers

Sfurtunatamente, u vulcano Mihara in Giappone attrava micca solu i espluratori brave è curiosi turisti, hè statu un locu predilettu per suicidiu di parechji anni. U primu suicidiu à u cima di u vulcanu hè statu impegata da u studiente Kiyoko Matsumoto u 11 di frivaru 1933. U tristitu hà amatu cù un amicu, ma in questu tempu i stati rilazioni eranu stretti pruibitu. Kiyoko purtatu puntezzi à a vita, avanti in u fogghiu rossu.

Dopu ddu puntu, u numaru di suicidali hà impiechi nantu à u vulcano Mihara, simana hà sviluppatu. Per esempiu, in 1934 944 ghjuridichi si sò stati morti. L'autorità lucali, preoccupatu di a malamia di Mihara, hà urganizatu u postu di a prutezione di u ghjornu di a facilità. Una misura supplementu era a ghjustu ghjustu di u filu forte da u cràter, ma qualchi persone desesperatu cuntinuanu a tristi statìstichi di i sights.

Fiery mountain è culture

Fortunatamente, u vulcano ha guadagnatu not only notoriety: spessu prende in filmi famosi. Per esempiu, in u ritrattu "Riturnà di Godzilla" l'autorità di u paese imprison un mostru in u cràtore di Michara. Cinqui anni dopu, in a continuazione di Godzilla v. Biolante, u guvernu libera u mostru di u prigiò, utilizendu splussivi. U vulcanu Mihara è in u thriller famoso "Bell".

Cumu ghjunghje?

Pudete avè alcuni à l'isula in caru secondu e coordenade: 34.7273858, 139.3924327. Allora vi hà un servitore di ferry.