Nove circles di l'infernu


A cità di Beppu , situata nantu à l'isula di Kyushu in Giappone , hè famosa famosa per i so surgenti . U vaporizziu è acqua calenta in ogni posto. Se vi vede a cità da una muntagna o una torre local, pudete vede chì hè sottu un capu di vapor, ma in una zona i clubi steam sò assai cuncentrati. Eccu l'altri stagni foliali più famosu. Sò chjamati Nove Circles of Hell, questu hè l' attratore principale di Beppu.

Pruduzzioni di e surgenti Beppu

Ogni di sti "cilibri inferili" hè unicu è hà e so propri caratteristiche. Hè attrae i milioni di turisti di tutte e mondu. Vulete visità Jigoku (infernu) è onsen (bagni è spa). Allora, i fonti sò chjamati:

  1. Marine hell (Umi Jigoku). U bagnu cun bagnu d'acqua blu brillanti hè cunsideratu u più bellu. Stu culore maravigliu di l'acqua dà sulphate di ferru - unu di i molti minerale chì cuntenenu. Da u bagnu, più di 300 kilolitri di acqua cale è pumped out every day. Ùn cuntene più di un tolu di salti. Per mezu di i pipi, l'acqua hè mandata à a cità per u usu. In u centru di l'acqui sò i grandi gioielli d'acqua Africana Victoria. A prufundità di l'acqua hè di 120 m, è a temperatura hè di 90 ° C. In questu acqua, l'ova sò brewed, fallienti in una laguna in una cistella di vimine per solu cinque minuti, è si sò vindutu. Circundenti ci sò bagnu per pedi, induve i turisti si ponu relaxà è rilassate. Circa hè una tenda di souvenirs.
  2. Inno di sangue (Chinoike Jigoku). U stagnu più imponente. L'acqua hè rossu sangue perchè à i minerali chì cuntenenu u ferru. Vapurna sopra l'acqua. Rintorni à l'infernu veru. In un big souvenir shop pudete cumprà u fangu anti-aging è antisépti.
  3. U capu di un monacu (Oniishibozu Jigoku). Questa hè a prima fonti, a tampiratura in questu hè ancu più altu ch'è in u Mari di l'infernu. Hè un fagottu fervidu grizzu cù grandi burbuli, da quì u nome. U tipu di burbuli s'assumiglia à u craniu calzu di un monacu buddistu. Eccu, ci hè un bagnu di piu (onsen).
  4. L'infernu biancu (Shiraike Jigoku Hell). U so nomu hè vinutu da u culore di l'acqua, simili à u latte, in u cuntenutu di u caldu di u calciu in questu. In ghjiru à sta stagnu hè a vegetazione particularmente vargima, è i visitanti puderanu un primu idee di u giardinu japunesi. Ci hè un picculu acuariu cù u pezzu tropicali, chì hè calore da l'acqua da a piscina.
  5. A Mountain Inferno (Yama Jigoku). Eccu un zoo in reali. Per un dolore, pudete cumprà prudutti è trattà animali. In u zoo sò live monkeys, flamingos, ippopoti, conigli è elefanti, ma i cundizzioni di a so vita sò deplore. Da e monti quì à u tempu friddu l'averebbi macaques, per scherzu in l'acqui bellu di i laghi.
  6. Coperra di l'infernu (Kamado Jigoku). Hè u più memorable per l'estatua di u dimoni rosu nantu à a cupirtà di a cucina. Havi incù parechji stagni, sò tutti in parechji culori. Ci sò manichi di peddi è piedi quì, pudete cumprà snacks cocchji nantu à steam o utilizzate una primavera caliu.
  7. The Devil's Mountain (Oniyama Jigoku). In l'acqui hè una veru crocodile farm, ci sò più di 100 reptili, chì sò assai affullati quì. Fighjate à i predanti di toothy vennu cum'è turisti, è i residenti lucali.
  8. Jet streams (Tatsumaki Jigoku). U geyser principale in Beppu, battendu ogni 30-40 minuti. U liberatu di l'acqua dura 6-10 minuti. Per supra u fonti hè una piola di pappu per impediscenu l'eruzzioni à l'altitudine. A temperatura hè di 105 ° C. Pudete pudè cià u sulfu.
  9. Geyser the Golden Dragon (Kinryu Jigoku). Adduzzatu cù una figura dora di un dragone, da a bocca di quale di u tempu à u tempu vuleva vapeur. A u tramontu, pare ch'ella hè volante.

Cumu ghjunghje?

In u centru d 'infurmazione à l'stazione pudete cumprà un bigliettu di u ghjornu per l'autobus di a cità per $ 8 è i biglietti di cunnessu per "Circles of Hell" è vai per bus à a strada di Kannava. U più veloce hè l'autobus Nos. 5, 7 è 9. L'Autobusu Nos. 16 è 26 sò ancu adattati, ma si speriscenu spessu.