Shiretoko


p> U Parc National di Siretoko annu attrae à migliori di turisti in a so tarra, hè unu di i posti più pittoresca in Giappone . In questa riserva aghjustata da tutta a bellezza di a natura intarrate, rocche, volcani, laghi è set d'animali salvatichi.

Situazione:

U Shiretoko Park si trova à a penisula di u stessu nome in a parti orientale di l'isula japonaise di Hokkaido. Cundudu u territoriu da a parti cintrali di a penisula à u Capu Siretoko è a costa di u Mari di Okhotsk.

Storia di a Riserva

U nomu di a Peninsula di Siretoko, a maiò parte di quale hè a riserva, in a lingua Ainu significa "a fini di a terra". Questu hè veru, perchè ùn sò micca strade in u nordu è u livanti, perchè ùn puderebbe caminari o piglià un barca. L'urganizazione di u Parcu Naziunale di Shiretoko fù ricevutu in u 1964, è in u 2005 hè stata inclusa in u Patrimoniu World Heritage UNESCO. Una proposition hè stata fatta per aghjunghje un nummiru di l'Isule Kuril à questa zona di prutezzione di natura è creà un "Paese di Pazza" in Russia-Giappone, ma un accordu trà i paesi ùn hè micca ghjuntu.

Flora è fauna di Shiretoko

A riserva hè carattarizata da a residenza di certi rapprisentanti di a fauna salvatica, inclusi l'orsi marroni, volpe è cerva. Certi animali è i pezzi sò in pezzi di l'extinzione, per esempiu, ochju di pisci. A vegetazione di u Parcu Naziunale di Shiretoko hè ancu assai diversa: pudete vedere presenze di Sakhalin, alpi mongoli è ancu i bedoli di Erman. Inoltre, a riserva havi un ecossidu assai riccu, chì hè dovutu à a prisenza quì sopra à u sole floes. Quandu si funnu, formanu assai phytoplanktonus è cusì aghjunghjenu e grandi colonie di salmon fish, chì anu alimentatu nantu à i muntosi è i filetti di pisci.

Attrazioni di u park

In più di a bellezza di a fauna, in Siretoko, trovi posti interessanti assai, quellu chì:

  1. Cinque laghi. Sò circondati di densi boscesti. In i camini corsi hè un passaghju di 3 km long, passendu longu chì vi vede scratchesi da l'arraggi in sopra à l'arbureti, l'acqua di picurchi è tracci di animali salvatichi. U primu lagu hè apertu per visitate l'annata sana, è u passaghju à questu hè liberu. L'altri quattru puderanu esse visitatu solu da 7:30 à 6:00 pezzi è riguardamenti in a cumpusizioni di u gruppu di scursioni.
  2. Pass Shiretoko. Hè situatu à una altitudine di 738 m di livellu di u mari. Quì pudete vede pini nanu, ancu truvatu in i lochi altri in l'isula di Honshu. È da u passatu pudete vedere un maravigliu panorama à u Monti Rausu - unu di i cimi più belli in Giappone.
  3. Furepe cascata. Unu di i camini di a riserva hè ghjusta. A cascata hè di 1 km di u Centru Naturale di Shiretoko. L'acqua cuntenente Furepe hà colapsatu da una altezza di 100 m à u Mari di Okhotsk. Da a plataforma di observazione ponu osservà u panorama di a catena muntosa.
  4. Mont Rausu (Rausudake). Hè un piccu 1661 m altantu livellu di u mari. Eccu u vulcanu Io. À e piani di a muntagna crescita circa 300 spezie di pianta alpina, è à a cima pianu à a mità di lugliu hè a nivi. Da u Monti Raus, pudete vedere u panorama di l'isula di Kunashira, cinque laghi, u Mar d'Okhotsk è a Serra di Siretoko.
  5. Cascata Camuyvacca. Traditu da a lingua di i populu Ainu, u nome di a cascata significa "fiumu di dei". Kamuyvakka hè nutricatu da e surgenti termali, cusì i flussu di l'acqua sò cali. Pudete acquistà da u Centru Naturale di Siretoko da u trasportu shuttle in 40 minuti, i veiculi privati ​​ùn sò micca permessi per entra à a cascata.

Quandu hè a più bona volta per visità?

U park hè apertu tutto l'annata, ma u tempu più favorevule per visità u Santuariu Naziunale di Siretoko è diventendu a so fiore salvatica hè di ghjugnu à settembre. In l 'invernu, nantu à a costa di a penisula nantu à u Mari di Okhotsk, pudete osservà ghjira di a ghjuvante di ghiaccio, è parechji turisti vènenu quì à circà específicu à u drift ice.

Tips viaghju

Attente à visitaru a riserva è seguite tutti i struzzioni di a guida. À l'entrata seranu datu una speziale di canna di gasu è campane per scantu ancu l'ossa marrone (a so attività più grande di u ghjugnu à lugliu). Hè ricumandemu per falla tant'à u soru è di chjappà quantunque possibili, è nisun casu separatu da un gruppu di turisti. Inoltre, l'amministrazione di Shiretoko chjina l'attinzioni à a banna annantu à l'animali salvatichi è dumanda à mantene a limpezza in u park.

Cumu ghjunghje?

Per accade à a riserva di Shiretoko, avete bisognu di usà l'usi domestici è vola da Tokyo à Kushiro. Avete, avete bisognu di cambià u trenu è da Kushiro à Siretoko Sari. Dopu quì, hè di 1 ora in autobus, è site in u Parcu Naziunale di Shiretoko.