Cascate in Giappone

A cascata in japonesa sona cum'è "taki", chì in traduzzione literale significa "draghici acqua". Hè cun sta criatura mitica chì i ghjappannini anu avutu l'età ricunnisciutu i rifletti di l'acqua chì cascanu da una grande altezza cù i clubs di vapore è u so rughjoni.

In u Giappone ci sò più di 2 mila cascate chì sò almenu 5 m. Avete vedi una foto di i cascate più famusi in Giappone sottu.

I catta cascate

I trè catarazze più impurtante pare cusì:

  1. Hannock hè a più alta cascata in u paese è tutta l'Asia. Situata in Prefettura di Toyama, u "dragon d'acqua" hè una culore di 497 m è hè a 88 in u mondu in altizza da a cascata. In ogni modu, a so primacità ancu in Giappone hè assai cunnizziunata. Questu hè spiegatu da u fattu chì Hannoki hè sempre attivu solu 4 mesi di l'annu: d'aprili à ghjugnu, quandu a fetta in neve nantu à a muntagna Midagahara.
  2. Sette Daky hè a seconda cascata più altu di u Giappone. L'altitudine hè 370 m. U nomu Simeo hè traduzzione litterale per "rapture". À i Giappuni, u sonu di l'acque ca s'assumiglia à u so sonu emanatu da un monacu in a preghiera à u Budditu. Simeo Dacians sò chjamati ancu u genaru di Hannock, perchè tutti queste cataghjoli fallenu in un fiume , è in u telone d 'a muntagna i so acqua ricordina di a lettera latina V.
  3. Hagoromo-ma - a terza più alta cascata in Giappone (270 m), unu di i lugares più visitati in l'isula di Hokkaido. 7 passi Hagoromo, ma sempre i ricorda à a danza giapponese "famiglia stella," chì hè cunsiderata a patrona di u arroffu di cultiva.

I cascate più belli

Cussì di sicuru, sta divisionu hè cunnisciuta cunvalidazione, ma i siciliani si nti sta categuria includenu i seguenti cascate:

  1. Nati, ma ancu - a cascata, situata in a penisula di Kia, in a prefettura di u Giappone Wakayama. Hè a so alte hè 133 m, è l'acqua di cascata forma una piscina di 10 metri à u pedi. Dui cresii eranu custruiti vicinu à Nati: Hiro-jinja - Shinto shrine è Seiganto-ji - tempiu buddisimu, induva una stampa d'observazione hè furnita per i turisti. U più grande flussu di turisti in Giappone vicinu à a cascata di Naty hè osservatu u 14 di lugliu - a festa di u focu, induve l'spectacle più luminoso hè a purificazione cù u focu di a strada di a cascata.
  2. Kagon hè a cascata più famosa in u Giappone, lista in a lista di l'UNESCO. Situatu in u Parcu Naziunali di Nikko di u Giappone , a cascata di Kagon hè di 101 m d'altura. Cù l'aiutu di un ascultu eccezziunale per una strata, Cagon pò esse viriutu vicinu. Dopu avè a billezza di a bellezza, visitate a casa di tè à u pedi di a cascata. In l 'invernu (nuvembre-marzu) Kegon congela è rapprisenta un paisaghju di fata chì ùn allora nimu indifferenti.
  3. Fukuroda-ma - a cascata più bella di a prefettura di Ibaraki. A peculiarità hè a so struttura: Fukuroda hè stallata di cascate di a roccia, è l'acqua chì si sviluppa longu e so formate chjuche. In u invernu, u cascata è l'acqua cungi. Per a cunvenzioni di i turisti, l'articuli di i Giappunesi in a roccia anu un ascultu, a través da quale pudete escalari à l'uparazione di Fukuroda è godite a vista di l'acqua di cascata da quì.

Cascate insolite

Sta catigurìa cuntene i seguenti objet:

  1. Furape-ma - a so peculiarità hè chì ùn sò micca corsi d'acqua in vicinu, da quandu a cascata puderia ricordu. U jet chjassi in manu da u pianu è, chì cascanu canti curretti, cade à a muntagna. Ci hè un Furape è u sicondu nome hè a licenza di a voglia.
  2. Camuyvaca hè ancu una cascata cascata, a surgente di quale hè u mineral mondiali minori subale . À i passi di a cascata sò formati laghi, è più bassa u passu, u più fresche di l'acqua. A strada, l'acqua di Kamuyvakka hè cunsidarata curativa, è i giappunisi sò cuntenti di piglià bagni in i corpi d'acqua chì formanu.
  3. Sönjüdo hè a più grande cascata sotterra in Giappone, situata in una di e caves di a prefettura di Gifu.

Tutte e cascate scritte ghjustu sò d'urighjini naturali. Ma i giappunisi sò assai affezionati di l'acqua di cascata chì multiplicaranu e so numeru, custruendu cascate artificiale in parchi è ancu shopping centre.