Sensazione: i archeologi turchi anu truvatu a tomba di Nicolau u Mercatuur!

Sembra chì quellu annu i zitelli anu da scrive nantu à e so boni scritti è rigali desitati micca à a residenza Santa Claus in Rovaniemi, ma à a cità turca di Demre - eccu, sicondu l'archeologi lucali, hè a tomba di San Nicolau!

I ricercà chì anu scupertu u tempiu è intagliu intagliu sottu a chiesa di San Nicolau in a cità di Demre, chì era custruitu nantu à i ruvelli di l'antica cità di Lycia di Myra, chì, cum'è tutti sanu, u Spìritu Santu falò in u 3 ° è 4 ° seculu di a nostra era!

Oghje, a Chiesa di San Nicola in Demre modernu hè a principale attrazioni turistica è "bait", in quantu un locu impurtante per a perigginazioni di i cristiani.

Per più di 20 anni, i archéologi anu studiatu stu situ cù a tomografia computazione è u radar. È oghje, quandu u travagliu hè vicinu à cumplitamentu, avianu qualcosa di dichjarà.

"Armeru avemu a terra è forsi a truvà u corpu senza tilaru di San Nicolau", dice Chemil Karabayim, direttore di u dipartimentu di geodissiati è monumenti in Antalya à u ghjurnalistu turcu Hurriyet. "Èranu furtunati chì u tempiu era quasi intesa è inaccessibile degutu à l'alighieri di pietra. Ma avà hè difficiuli d'avè bisognu per ellu di u mosaicu in u pianoforte, chì avemu da scopra un pezzu per u pezzu ... "

Cum'ellu era cunnisciutu à questu ghjornu, dopu a so morte, San Nicola hè statu sipunttu in una cresia in a cità di Myra (Demre) versu u 345 dC. A maiò parte di e so reliqui, in u 1087 da a dinastia di Seljukid cunquistata di Turcu, fù stata fatta da i vitturi italiani è traspurtati à a cità di Bari (in oghje sò stati in a Basìlica di San Nicolau), è una parte più chjucata fù stata fatta da i veneciiani durante a prima croazata è i purtò à Venezia, induve l'isula Lido hà custruitu a ghjesgia di San Nicola.

L'archeologi turchi, à u mumentu, argumentanu chì tutte e reliie di cunniscini sò i restos di un sacerdotale locu unknownu, è micca un veneratu santu. E com'è evidenza, cita i documentu truvatu in u situ, ma più tardi credendu dopu a robba in a chjesa.

E se in u futuru impurtante si mostranu u mondu sô truvitu, i cristiani di u mondu sanu avemu una altra cosa santu, è i zitelli anu l'indirizzu esplicu per e lettere à u so amatu Miracle Worker!