"Atlas di Bellezza": i più belli ddi donne di tuttu u mondu

Ogni cultura hà a so visione di a bellezza femina. Hè impussìbuli micca d'accordu chì una nena in u so modu hè bella.

Allora, u fotografu rumanu Mihaela Noros, da principiu di u 2013, cuntinuava un viaghju è cumincià à photographe e donne in tutti i culturi naziunali. U so propriu prughjettu di foto, chjamava simboli simbolica - "Atlas of Beauty". U so significatu hè chì tutti pò vedà a diversità è u coloritetu di u nostru pianeta cù l'aiutu di i ritratti di a donna.

I tendenzi in u mondu di a moda ci stanu fà piglià e persone per vede è cumportanu cum'è l'altri, per esse copia di l'altri, ma sò tutti sfarenti. A bellezza hè in l'ochji di quellu chì vi aspetta, ma ognidunu hà u so propiu modu, unrepeatable. Mihaela hà dettu in e so entrevista chì u sparatru di stu prugettu pò esse un ispìritu di a diversità di i pòpuli di u mondu, pò esse ispirazione per i persone di sperienza à esse veru. A través d'issi ritratti, prova di trasmette i sentimenti di calore è di tranquillità chì hè caratteristica di tutte e donne.

1. I fratelli di Abby è Angel.

U so babbu hè Nigérien, è a so mamma hè da Etiopia. I so genitori travagliammu in l'ONU, e dunque li picciotti, anch'elli eranu picciriddi, riiscì à vive in 6 paesi differenti. Avà viaghjinu in New York è dopu a graduazione si pensa di trasfirighja versu l'Africa, induve vulianu cumprà i cunniscenzi acquistate è e so cumpetenze quellu chì ùn pò micca capellu di studià à scole è università.

2. Barbara farà tuttu ciò per u so sognu di a so figliola Katerina.

Beauty Katerina hà digià à 3 anni, sapia chì era destinatu à esse un ballatore. Ma in u paesi di u quale a zitella criscinu, ùn era micca una oppurtunità di amparà l'arti di a ballà. Hè perchè a so mamma hà dicisu chì u figliolu u più chjucu si abbanduneghja cù u so babbu, è, secondu chì Katerina si traspute à Milanu. Ora la zitella studia in un studiu di ballu è crede chì un ghjornu diventà un ballerare prufessiunale.

3. E in Kathmandu, Nepal, Sonia celebra Holi, a festa di colori.

A so bellezza eyaculate di Sonia, chì hà una stonda bellezza naturale. U fotografu hà pigliatu à u tempu di a celebrazione di u Holi Colore Festival indiano.

4. L'Amazonia muderna.

E sta picciocca camparà nantu à u bancu di l'Amazonia. Hè posa in un vestitori di castagneto tradiziunale. Pagaate solu à questu formule è biatègliu.

5. E l'indigeni in a vaddi di Omo, quellu chì in Etiòpia, in spessu languite cù u calore.

A causa di u caldu di l'infernu, pò spessu visti nê figlioli chì ùn si ponu micca qualchissia maiò cù l'ornamenti culuriti nantu à i so colli. Prima di voi hè una donna nova da a tribù Daasanah.

6. Istanbul, Turchia, un paese di vende belle poeta è scrittori.

Basta cusì à Ed. Hà a face è a porta di una donna guirrera. E dedicate tuttu u tempu à a creatività. Tutti i so pinsamenti, i so desiderate segreto diventanu poesia bella, chì riflettendu a forza interna è l'armunia espirituali di sta charming girl.

7. Se siate in Nampan, Myanmar, piglià n'avutru cusì à l'apparenza unica di i so vende.

I local People ùn anu micca bè cumune di lussu cum'è un caratteru persunali o un compte bancariu. Ma anchi u fattu chì ùn mancanu finanzii, sò ricchi in generosità è l'honesty. E anu un modestu, un modu di modu assai bonu.

8. In Capu Ci hè un Jade veru.

Sapete chì, prima o dopu, ella cumprende u so sònniu. Allora, a zitella hà acquistatu una camara prufessiunale nantu à uperazione di creditu è ​​crede chì pronto hà da pudè ritruvà in u mondu è capisce nant'à i camera maravigliosa. In vista di l'ochji, capisce chì ella hè decisa di micca diventà da i so piani.

9. E donne in Pushkar, l'India, anu tantissima determinazioni è forza forte ...

Quandu Mihaela Norok hà ghjuntu in l'India, hè stata surprisa chì e donne, senza esità, piglià una parte activa in u muvimentu suciale. Questu pruvate dinò in u mondu mudernu, a feminità è a bellezza partenu da a cugliera è a fede in i so propriali.

10. Nastya, chì stà in a cità di Korolev, chì in Russia, un ghjornu unghinu à a lista di famusi fotografi di u so paese.

Avà studia l'arti di a fotografia è viaghja in u mondu, piglià l'impresa di paisaghji bellezza impurtante. Inoltre, a zitella sguardi à piglià una vita, pigliò una foto nantu à un passaportu in l'attellu.

11. A bellezza è forza di Bishkek in una persona.

Questa foto hè stata rapida prima chì a ghjucatu in a ghjente di u ghjornu tradiziunale Kirghiz. Avete ragiunate, se pensate chì questa bellezza versione più di l'anni forte è intreve. Questu hè dovutu à u fattu chì in Quirguizistan, cù i diritti di a donna, e cose sò male.

12. In Pyongyang, Corea di u Nordu, sta donna hè un simbulu di forza è endurance.

Inoltre, ncorpè l'ugualità chì a maiò parte di e donne in u mondu stannu a lotta tantu.

13. L'apparizione di i zitelli di Ulaanbaatar, Mongolia, prova in novu chì u mondu sempre hà assai pressioni in assai bellesi. A so cultura di decide per elli cumu si vede.

Questa charming girl porta un vestitu tradizionale Mongolian, chjamatu Daly (kaftan), chì ghjè accunciatu in ghjornu di notte è in vacanze. Puderete averà vugliutu quarchi cosa chì publicheghja a so parsunalità, ma un tributu à a cultura in questu paese hè sopratuttu.