Attrazioni in Laos

A ricchezza di ogni nazione ùn hè micca u livellu di u PIB, ma principale u so patrimoniu culturale. Laos hè un paese di povira, particularmente in cunfrontu cù u so vicinu vicinu, Tailanda. In ogni modu, in quantu à i tempii antichi è l'antichi artefatturi, tuttu hè in modu quì. Se vi prupone un viaghju in Laos, piglià una nota di l'infurmazioni nantu à i so turis: vi offre a so descrizzione è a photo.

I tempii di Laos

In Laos da u mumentu anticu di u Buddhismu. Questu hè più influinzatu direttamente a cultura di a pupulazione è u patrimoniu storicu di u paese. Ci hè un gran numaru di temples è ogetus religiosi, a maiò parte di quelli chì sò inturniati in miti è leggje. Quellu di sta massa vale a pena puntuate:

  1. Wat Sisaket. U tempiu hè u più anticu in tuttu u paese. Grazie à l'elementi cume di l'architettura siamese, in un certu tempu hà sappiutu a guerra Siamese-Lao, senza sensu danni significativu. Hè situatu à Vientiane , a capitale di Laos, è hè cèlebre per u so numeru numeru (più di 7 mila) di veddi statu di Buddu situatu in u so territoriu.
  2. Wat Siengthon. U cumuni di u templeu più anticu di Luang Prabang . Questu hè un esempiu di l'architettura canonica Lautiana: u monasteru hè fattu in tori bianchi è oru, parechji ornamenti sò immulati in u muru, è un culore multitelece curone l'edifiziu. Hè cunnisciutu ancu u Tempiu di u Golden City, è a so cuntazioni data di u 1560.
  3. Wat Phu. Eccu i ruvelli di un anticu cunfini di tempiu Khmer, chì si trova à u pede di a Montagna Phu Kao, vicinu à Champasak. Wat Phu hè inclusu in u Patrimoniu World Heritage UNESCO da 2001. A so custruzzioni data di u 6 ° seculu, è quandu fù u centru di u Buddhismu Theravada. A relicità principali di u cumplessu hè l'impronta di l'impronta di u Buda in una di e petre à pusà vicinu à u santuariu.

In più di i tempii, ci sò assai assai religiosi in Laos, chì u turista interessa di vede. Tra l'elli:

  1. Buddha Park in Vientiane. Questu hè un territoriu pocu piccu, in u spaziu di quale ellu più di 200 stati nantu à temi religiosi. Central hè una sculture enorme in forma di un Bouddhistulele reclinente, stendu nantu à u parcma parcu.
  2. Pha That Luang. In più di significazione religiosa, dinò porta ancu in u so simbulu di autoconeità naziunale, perchè l'stupa stupa enormi Pha That Luang hè dipenditu nantu à e braccia di u paese. Oghje hè un racontu sèculu, attraversu l'attinzioni di a maiò parte di turisti.
  3. Ddu Dam. Questa struttura hè ancu cunnisciuta da a Stupa Negra. Quandu tutti l'oru era offrittu da i cunquistatura durante a guerra cù Siam. Dopu da questu, stu stu stupidu hà diventatu coperto cù muscelu è in u circondu, è i residenti lucrativi cun leia parechji leggendi.
  4. Paku Caves. Sta attrazioni hè trova 25 km à u nord di Luang Prabang, da u Mekong River . In fattu, questu hè un complechju sanu di bas-reliefs e sculture di u Bouddha in una varietà di e so incarnazioni.

Sights of Laos di una natura non religiosa

Invece una tale abbundanza di temples è monasteri, in Laos, ci hè quarchi cosa di vede ancu alluntanendu da u tema di u Buddhismu. In ogni modu, u numaru di tali attraziamenti palesa u numeru di l'abitudini deskritti in a pagina previa. Dunque, trà i spazii interessanti di Laos, hè vintu di esse ssu seguenti:

  1. L'arcendu triunfante di Patusay. U munumentu hè statu erettu in 1968 cum'è un tributu à a memoria di quelli chì morse in a Guerra di l'Indipendenza di Laos da Francia. À u tettu di u munumentu ci hè un pianu d'observazione, da quale si apre a excellent panorama di a cità.
  2. U Palazzu Giulianu di Ho Kham , l'antica residenza di i rè in Luang Prabang. In issu cumplettu. Quì pudete vede l'elementi di l'ambiente è l'altru mobili, ritratti di a parone reale, una cullizzioni di rigali. Part di u complexu di u museu hè u tempiu, chì si trova u tronu riali è una copia di l'estàtua di Buddhès Prabang.
  3. Vallone di e vinture. Hè una chianura localizzata 15 km da a cità di Phonsavan . Questu mumentu hè cunzidiratu unu di i misteri di l'antichi senza risoltu, perchè tuttu u so territoriu sò spargugliati e enormi vapuri di pietra. In tuttu ci sò quattro 300 d'elli, è u pezzu di un pocu specimeni righjunghjanu 6 tunnellati! U più anticu di e vignaghjoli hè più di 2000 anni.
  4. A Ruta Ho Chi Minh. Questu hè un museu apertu, u tema principal di quale hè a Guerra di Vietnam. À quell'è chjaru era un puntu strategicu militari strategicu, è oghje u so territoriu hè struitu cù restos di l'equipa militariu è aria.

Panorama naturale di Laos

Laos pò presumirate micca solu di monumenti culturale artificiali, ma ancu una sorpresa cù a so natura. Quietly localizatu in a muntagna, stu paese hà furnitu assai sorpresi per i so allughjatu. Trà i maraviglii naturali in Laos si vuta à fighjà quessa:

  1. U fiume Mekong. Hè u stagnu principalu di Laos è si forma a fruntiera statale cù Tailanda è Myanmar . Oghje, u risottu hè sempri crescente in i so vessi, invece, u fiumu hà riesce in u duminiu di energia di l'energia.
  2. L'altupianu di Bolaven. Hè una zona muntagnosa chì separa u viertinu di u Riu Mekong da i Cordillera Annamite à a fruntiera cù Vietnam. L'altupianu hè chjatu da i fiumi robberi, chì creanu più di centu cascata pittoresca. Frà quì, a cascata Fang, chì rapprisenta dui riflette di u mari, chì cascanu da una altura di 130 m.
  3. U Nilu Ngum. Situatu vicinu à a cità di Pan Keun è hè a principal u fonti di a producción di salitu. Inoltre, numerosi cruises à i battelli partenu da u lavu, chì hà sceltu da a natura di Laos.
  4. Xi Fang Don. L'archipelago, cunnisciutu com Quattenore Isule. A proximità di u cunfini cù Cambogia, u Mekong sceccu in parechje rami, quale ellu parechje una grande quantità di picculi isuli. In u più grande anu there are settlements. Ma u puntu principalu di queste postu hè a natura pittoresca.
  5. I Cavernes di Laos. In a vicinanza di a cità di Vang Vieng si stendi nantu à 70 caverne. In ogni casu, per i viaghjatori solu qualchì volta sò dispunibili, è micca tutti quelli sò piazzati bè per visitazioni turistiche. Eccu, trà e stalactiti majali è massivi è e estalagmiti, ponu truvà temples sutta i diversi stati.

Ùn si erate cunfidendu u fattu chì a lista di l'anziane restrite u numeru di i posti significanti in Laos. Nimu. In queste u paese ci sò circa 17 risorse cù riservazione, chì sò parchi più famusi cum'è Namha , Dong Sieng Thong è Dong Hiss. Frà l'attrazioni faciale di u mondu induve in Laos, ci hè ciò chì vede nantu à u vostru, ancu in pocu tempu, durante 3 ghjorni. A maiò parte di l'uggetti di l'attinzioni turistiche sò cuncentraus in granni cità cum'è Vientiane o Luang Prabang .