Nui Ngum


U reservoir più grande in Laos hè u Nan Ngum (Nam Ngum). Hè stata creata artificiale in u 1971, quandu una presa di 75 metri hè stata fatta nantu à u fiume di u stessu nome.

A vista di vista

In u reservatu hè una pianta idrica, chì hè cunsiderata u più grande di u paese, è a so capacità hè di circa 650 MW. Si sviluppau in 3 fasi, chì sò di più impurtanza per una località dida.

Laos ùn hà micca accessu à u mari, è a so strategia principali hè a generazione d'electricità in l'acqui internazionale. U bacinu di Nam Ngum ocuva una zona di 16,906 sq. Km. km, incl. in u so spaziu vicinu - 8.297 metri quadri. km. U flussu quì hè 700 metri cúbichi. m per second.

Un gran numaru di l'urganisazione internaziunale è l'assistenza finanziarii assistanu à a gestione di e risorse d'acqua è di cunflitti, ancu in a creazione ottima utilizazione d'opportunità è a so prutezzione. Unu di i prughjetti principali, chì hè stata operatu da u 2002, hè u Sindicatu di u Nilu Ngum River.

A prufundità media di u lavu hè di 10 à 16 m. U fiumu hè stata di 354 km è hè u tributariu principalu di u Mekong. Hè uriginata in a pruvincia di Xiangkhuang (riggioni sittintriunali muntagnosa) è flussi versu u ventu per Vientiane Quenge. In ogni costu, finu à 1 millioni di persone vive.

Chì pudete fà nantu à l'stagnu?

I turisti ghjùnghjenu à u lavu Nan Ngum per relaxà in natura. Quì pudete:

  1. Andà à i paesi di pescadori lucali situati in illicultori illuminati. Quessi sò stati furmati in u territoriu datu dopu chì l'inundazioni hè stata adupratu da l'erecció di a presa. L'aria di l'isuli varia da 75 o 500 ettari. In i settlements pudete acquistà i pani indigenous, i so tradizioni è a cultura. Quì preparanu un prugettu in una manera insolitica: distillà u vinu di risu. Tutti i diritti sò sicuru offerta per pruvate è cumprà.
  2. Rente un barca longu è andate in un viaghju di vela in viaghjà à vediate a natura scénica di vicinu. Attentu, perchè a barca pò accelerà à 5 km / h, è a driftwood trovanu assai.
  3. Visita a salina chì sò in u paese di Ban Keun (Ban Keun). U pruduttu alimentariu hè extrazzatu da a cucina à a ghjente. I locali viaghjà vivenu in u stessu locu duva u travagliu, è i so figlioli apprendu articuli di a nascita.
  4. Va pesca . Quì, per mezu di a strada, sò assai varietà rari di ray-fin. I ressevuliti locali cuntenanu in parte i sicreti di catturà è indicà quale hè megliu trattà cun ellu.
  5. In tuttu u lavu Nan Ngum crece una furesta in u quale pudete stà in ghjornu . À a sera, nantu à e ciumi di l'illotie, i signalhecelli sò lumi, l'uccelli è cigalesati si cantanu, è i mantras si sìanu intesu da i locu di i tempi buddi.

Cumu à l'estanciu?

À u lavu Nan Ngum da l'urighjini di i città vicini urganizati organizati, chì duranu tuttu u ghjornu, è u coste ancu include e pranzi. In più da a capitale di Laos, pudete vede quì da a strada número 10. A distanza hè di circa 20 km.