I megliu libri di u tempu

Ci hè parechje cose interessanti in u mondu, ma quasi nimu pò vedà tutte e cose. Hè bè chì ci sò libri chì vi permettenu visità rinfreschi distanti di u pianeta, fighjenu i destinati à l'altri populi, capiscenu i so sentimenti è ancu fantasìstanu nantu à l'evoluzione futura di l'umanità. Tuttavia, ùn hè micca cusì faciule di truvà libretti chì sò stati quasgi in spiritu frà u so numeru numeru, cusì parechji sperte ùn sò micca stancu di creà listi di i migliori ritratti russi è stranieri di u tempu. Di sicuru, ùn pò esse micca l'opinione assolutu - una persona chì piace l'istoria, è qualchissia cunmittiva annantu à e roulu, perchè qualsiasi di e listimi sò deve esse considerati solu com'è una di e tanti racolti di littiratura interessanti.

Ten di i megliu libri di tutti i tempi

  1. "U picnic nantu à a strada" di i strugghi di Strugatsky hà fattu una sensazione verità, ma oghje sta libru hè a prublema. Molti scrittori prughjettanu a so inspirazione di u mondu creatu da sti creatori, è l'idea di l'insignificenza di tutti i rializazioni umani still stirs the minds of the people.
  2. A storia "L'omu vechju è u mari" , narrata da Hemingway, causarà un sentimentu di cumpassione ancu in a persona più fresca. Ma di leghje ùn hè micca solu per l'emozioni vivita, ci hè qualcosa à ponderà.
  3. "A Divina Comedy" Dante Alighieri hà longatu di analisi di questi, ma se ùn site micca familiarizatu cù u travagliu, andate à seguità cù l'autore in 9 cile di l'infernu.
  4. Unu di i megliusimi libri stranieri di tutti i tempi, ùn pò micca mancamentu di nutà l'esemplari magnìficu di l'epica indiana - "Ramayana" , chì l'auturità hè attribuita à Valmiki. U travagliu si pò esse cum'è un conte di fata è cum'è una cronica storica cù una massa d'alegori.
  5. "Centu Senza di Soledad" di G. Marquez hà statu pocu tempu diventatu unu di i libri più "di moda", chì ùn micca micca diminuite u so cuntenutu. L'imagine complexe, i metàfori è i simboli aduprate reale per i prublemi di quelli chì ùn sò micca troppu mancu.
  6. Sì à a scola ùn avete micca leghje l' Odissea di l'Omeru , avete bisognu a sughjutu a storia di i viaghji stupidi di u re d'Ithaca. Ma sapiri in termi generali hè una cosa, è diventa una sillabba magnifuga hè un altru.
  7. Add a little devilry in a rutina di ghjornu aiutà "Goethe's Faust" . Una narrativa poètica maravigghia di un geniu tedescu accadarà cù voi, senza fighjà u libru finu à l'ultima linea hè leghjite.
  8. Oghje ghjente assai persone interessate in i libretti di l'affari, unu di i migliori travagli di u tempu pò esse chjamatu u libru di Peter Drucker "Enciclopedia di a gestione" . U libru hè assai annantu à u so tempu, per quessa sempre ferma pertinenti. U travagliu di Drucker hè un tipu d'introduzione in u mondu di u succorsu riprisentatu, per quessa chì hè spessu cunsigliatu di cunnosce cù a so teoria di gestione da questu libru.
  9. "U Tagliu di Genji," scrittu da Murasaki Shikiba in u seculu XI, acquente à u lettore cù i paesi di a nubiltà di quellu tempu. A romanzu dice di l'avventura adurata di u Prudentianu Crocetta, chì cunquista tutte e donne, ùn particularmente cura di a so prisenza.
  10. Invece a so fabulosa, "E mila è una noite" hà longu sappiutu esse unu da i megliu libri di u tempu. Questu ùn hè micca surprisante, ci hè tuttu: fasciculaire narrativa, astuzia, amore , ghjustizia è criatori di fàtela. Studi curtime sò stati cunquistati da a storia di Tsar Shahriyar è u sali Shahherezade.

Infatti, ci sò più boni libri, si vi vede tanti tipi di qualità, puderete truvà varie varietà - da "Guerra è pace" à a Bibbia. Dunque, ùn pò micca piglià a lista cum'è a verità in l'ultimu risorse - leghje più è scopre l'auturi novi, ghanzuli in l'intricacies di i destinazioni umani è diventendu u cunfinimentu di pinsamenti.