Valuti di famiglia

Sempre spessu pudete sente a frase "i parenti ùn si selezziunate". Disse questa, una persona significa chì ùn ci hè micca cunnessione cù i parenti, è per ùn esse per e regule di decencia, a ghjente ma avete micca succorsu. Ma chì qualcosa di i valori di famiglie, tradiziunale, tuttu ciò chì cunghjuntu parechji generazioni in un sanu, ùn ùn deveru micca un locu in u mondu mudernu?

Chì ci sò valuri di famiglia?

Semu felici cù usu di a frasa "valuri di a famiglia" in cunversazioni, ma questu hè difficiule d'imagine. Per definisce micca veramente ùn hè micca faciule, forsi, i valori di a famiglia sò ciò chì hè impurtante per a famiglia, u "cimentu" necessariu chì un gruppu di persone cun un codi geneticu simili uniscini in una cumunità amica. Ci hè chì in ogni famiglia u principale hè qualcosa di a so propria: unu deve fiducia, mentre chì altri dumandinu a prosperità di a famiglia. Hè bisogna chì in queste dui famigghi i valori sò diverse. Hè per quessa chì i valori di a famiglia sia esse, è più più di parlà di a so ghjerarchia, a missione hè impraticable, ogni famiglia hà a so vista propria nantu à ciò chì hè impurtante per ellu, ellu stessu prublemi di priorità. È ùn hè micca surprised - sò tutti sfarenti.

Per esempiu, una forma di relazioni furmata annu novu, in u quali i valori famigliali principali sò cunsulazione, interessi cumuni, rispettu. Questa hè a famiglia di a famiglia-club, mutivu sentimenti crescendi falesenu in u sfondate o ùn puderanu micca micca un rolu in tuttu. Per famiglie chì cunziddirannu a basa di l'amore, sta forma di rapportu pare mancu salvaje, ma, però, anu esistenti. Cumu sò parechje altre forme di relazioni familiari.

Per quessa, ùn ci hè micca una recipiente prestitu per quali valori d'esse cultivatu in a vostra famiglia. Pudete cunsiderà quelli chì sò i valori di a famiglia è pensate ciò chì hè ghjustu per voi, è chì serà inutile.

Chì ci sò valuri di famiglia?

  1. Cumunicazione. Per ogni persona, a cumunicazione hè impurtante, hà bisognu di sparte d'infurmazioni, spressione u so propiu opinione, ricivete cunsiglii è ricunniscenza. A menudo, e famìglie ùn avete micca un sistema di cumunicazione normale, è portanu tutti i nostri gustu è l'ansietà à amichi è psicanalisti. Quandu sò stati relazioni cunfidenziale in a famiglia, invece i disposti è dispusizione sò menu di menu, perchè parechje questioni sò stati rimindevuli, vale digià valute à i membri chì si sò à pusà à a mesa di negociazione.
  2. Rispettu. Sì i membri di a famiglia ùn rispettanu micca l'altri, ùn sò micca interessate in l'opinioni di l'altri, perchè a cuminicazione normale entre elli ùn sianu micca. Hè impurtante micca di cunfundà u rispettu è u timore, i zitelli i rispettu di u so babbu, è ùn avè micca paura di ellu. U rispettu hè spressione in a bona vuluntà d'accetta i sentimenti, i bisogni è i pinsamenti d'una altra persona, per ùn micca impone u so puntu di vista nantu à ellu, ma per pruvà à capì.
  3. Pensate impurtante per a vostra famiglia. Riturnà a casa, vulemu vede l'aligria in l'ochji di i carchi, anu bisognu di sentu l'amuri, per sapè chì ùn hè micca dipindenza di l'accadenzi è i vittori. Vuliu crià chì in u so tempu libbira tutti i membri di a famiglia truvaranu un momentu per un'altra, è ùn vanu in capu à e so prublemi. A casa hè una furtizza, è a famiglia hè un portu silenziu, forsi, tutti l'anu.
  4. Hè capaci di perdone. Nisunu di noi hè perfettu è a famiglia hè l'ultimu postu duverebbe piace à sente vituperiu è critica in l'indirizzu. Per quessa, unu deva amparà à perdone i sbagli di l'altri è micca di rimpriverete u so propiu.
  5. Tradizziuni. Qualchissia hà una tradizione per riunite per a famiglia sana u 9 di maghju cun una avutra veterana di a Siconda Guerra Mundiali, qualchissia observeghja u sfilati oghji nantu à u salottu da a TV, è qualchissia ogni mese, a famiglia sana fora di a cità (in un capriccio di bowling, un parc aquàticu). Ogni famiglia hà a tradizione propria, ma l'esistenza hè un factor di rivoluzione è face a famiglia unica.
  6. Rispunsabilità. Questu sensu hè in inherente in tutti i pirsoni è di i zitelli stabiliscendu, avemu da pudè l'invuccarlu cum'è prima. Ma ci devi esse una responsabilità micca solu per i momenti di travagliu, ma per a famiglia, perchè tuttu ciò chì facemu per a famiglia è tutti i so membri sò bisognu di cunnosce cusì.

E valuri di famigghia sò missa, solu i più cumuni di elli sò listessi. Per parechje famìglie, hè impurtante di avè a libertà, u spaziunale persunale, l'ordine, a più onesta in relazioni, generosità.