Perchè qualcosa ùn amarà?

Mi piace immensu è sentu piace. Avete parechje talentu, un travagliu maravigliatu è amatu. Tuttu in a vostra vita hè bonu, è a vita pare avè fattu. Ma ùn ci hè un solu. Sò soliti, è in a vostra testa, u mutivattivu hè motivatu da un sulu pensamentu: perchè ùn aghju micca nuddu di nimu, nimu m'era capitu, nimu m'interessa? Un alloghju chjamatu nantu à a vita è senza luminu è un modu da a situazione. Cu tali disgrazia, milioni di ghjente oghje sò in fronte. Chì ghjè à i ghjente mudernu è quali sbagghi chì si cummittenu, infindrendu à a sulitudine?

Perchè qualcosa ùn capisce?

Prestu in ogni cumpagnia, esse amichi o culleghji necessanu truvà un solitore chì ùn anu maritatu in compara cù u restu, ùn hà micca truvatu parechje, è s'ellu hè una zitella, ùn hè micca maritata, etc. À tutti i ragiuni per quessa accade cusì una cosa, queste persone si usanu per risponde à i frasi di l'aduprò cum'è: "Nimu ti amarà" o "ùn aghju micca nimu". Ma elli stessi ùn sò micca bè cunzise di i veri ragiuni chì sò sempre solu. À una accultura à i psiculoghi tali pazienti si appari ogni ghjornu. "Nuddu m'hà parlatu à mè, nimu ti dette ... Nimu ùn si ponu avvisti, Doctor, perchè ùn ne necessiteu nimu?», Si lamentanu. E u duttore smilja tristi è dumanda à ogni unicu persone per turnà à a so zitiddina. Hè da quì chì i piti credi in questu problema. Scantu d'amuri, un esempiu di relazioni parenti di u parenti, culleghji infuri, isolamentu, ecc. - tuttu questu impone un impronta nantu à a parsunalità, chì pò esse diventata un veru ritimu di a solitude. Fate qualcosa di e persone ricca è ricca per quessa chì sò sola. È assai di elli admittenu onestu: "Nimu hà mai amatu." È ùn hè micca di l'altri, ma nantu à a persona. E à risolve u prublema per quellu sfurzatu da a forza. Certi cunsiglii aiutanu à l'omu è l'intende stessu:

  1. Fighjendu a quistione "perchè nimu m'hà gustu" hè impurtante di prima di vultà à sè stessu è dumandate "E quale hè chì hè puntuale?". Ci hè una persona in a vostra vita chì amate per qualcosa o solu perchè hè. Se ùn avete micca temerà amori è ubligalli, da turnà à voi per turnà. A cosa principal hè di crede chì pudete amà.
  2. Spessu si mette ci persone in u so picculu munnu internu per u fattu chì sò assunsiutu da u scantu di abbandunà, eseguita o traditu. Per questa raghjoni, spessu ùn avemu nutatu chì qualcosa ùn ci dà signalli d'attenzioni.
  3. Una altra causa freqüente di fallimentu in a relazione hè un livellu inflatu di richiesti à l'associu è idealizazione. Per questa raghjone, per a manera chì a maiò parte di i sposi d'oghje ùn sò sbuliscius. U livellu di l'expectativa di partenarii di l'altri ùn si ponu micca crescenu à a realtà. È quandu u chjappore di l'amore in u prucessu di cohabitazione cumincienu per sundanà, in seguitu a vera relazione cù quelli chì vulete chì a ghjente ùn cose micca un match. Per disperse di questu problema, bisognu di ùn firmà idealizà a vostra rilazioni è "vai versu a Terra". In altri palori, s'apprimau à l'idea chì a persona ideale chì puderà sculunnà nantu à a vostra imaginazione ùn hà mai cunfurmà, perchè nun esiste.
  4. È fine, l'ultima raghjunata perchè a ghjente ùn ponu truvà a so secunna mità ùn hè micca dubbitu. Cumu pudete avè l'affare d'un stranieri, Sì ùn avete sentu ssa sentitu per voi stessu? Quandu u dicenu dici: "Se vulete cambià u mondu - cumencia cun noi". Truvà un hobby, camminate più spessu e cambià a situazione, cambia l'imagine, vai per l'esercitu. L'opzioni per cumincià à crescenu è ridite di a dipressione sò ognuna assai. A vostra cumpagnia principali hè di amà ti stessu, u mondu chì intornu à tè è tutti i so fenomeni.

Radiatezza di giòia è di fiducia, vi cunzidirezvià interesse nova è interessanti à a vostra vita. È, cumu cun elli, un sentimentu riccuarà da voi.