I libri bè chì vi valenu a leghje

Ti ricùardi di manera chì a scola escolti a lista di littiratura per l'estiu? Allora pudia piglià qualcosa, ùn hè micca cun u libru in me mani. Ma avà tuttu hè diversu, facemu listi di i pruduttori boni, chì vale a pena leghje. Hè veru, pò esse difficiuli di fà, hè faciule per perdienti in e pagine stampate multiculu. Per impediscenu di sta succorsu à voi, avemu compilatu per voi una piccula guida, chì cumprendi i meglius libri di i classichi mundiale è l'opera più noti interessanti.

    Lista di e migliori

  1. "Moscu è Muscovite" scrittu da Gilyarovsky sarà piacevule da tutti quelli chì cunnosci di a capitale moderna, ma ferma piace à vedenderà u so passatu, per sentu u vechju culore è di tuccà a storia più ricca di questu anni antica.
  2. Erich Maria Remarque hè cunsideratu da parechji libirsteri, è a so "Vita nantu à prublemi" hè nantu à a lista di i pruduttori boni, chì valenu a littura di i brutali masculini è di i vaniri di vellini. Un prughjettu di corsa è un paciente di tuberculosis, chì hà decisu chì nunda lescesja à stu mondu, un scherzu u significatu di a vita in l'altri. Stu pezzu maravigghiusu rici comu l'amuri ogni ghjornu novu, ancu s'ellu tuttu hè un mumentu nunda.
  3. Per quelli chì, in i sentimenti frustrati, vulete leghje un bonu libbru, pudete cunsiglià a lettura di a storia "A Cat Street called Bob" , dettu da James Bowen. Ci ci conta un sfurtunatu musicista, stancu di prublemi cù a sucetà è di droga. Quandu a so vita pèrdite u so culore grisgiu per una bona scusa - aiuta un catucci di culleghju.
  4. Fà una lista di i megliu libri di i classichi mundiale, hè impossibile micca di esse di "l'Orange Orange" , scritta da Anthony Burgess in un statu di disprezzu totali. U travagliu di cultu pruclameghja annantu à a cruelità in l'adulescente è a vuluntà d'affirmà à i spezii di u debbule, à l'oppurtunità di resistenza è di stà vicinu.
  5. Parechji pensanu chì u travagliu "U Little Prince" di u famusu Antoine de Saint-Exupery hè distinatu solu per i scoli. Fà chì questu hè cusì, quelli chì lettenu u libru à una età curretta veramente vede solu un conte di fata in colore. Ma à l'età più tardi, tutti vanu u significatu più prufunnu implicatu in stu travagliu.
  6. Hè assai difficiuli di fà una lista di i pruduttori bè chì vale a pena lettura, scurdate annantu à u travagliu immortale di Hemigway "L'omu vechju è u mari" . U travagliu hè stata premiata u Premiu Nobel è Pulitzer, in quellu tutti trovanu u so propiu sensu specialu. Per qualchissia pare mancu una storia urdinata annantu à un pescatore sbatevoli, qualchissia sarà impressuatu da a pienezza emutita, è qualchissia vi maravigliate di l'amore straordinaria di l'anzianu per i elementi eterni.
  7. Ogni noi ùn vole micca crescente, perchè u novu di l'Oscar Wilde "U ritrattu di Dorian Gray" dici di un ghjuvanottu chì cuddusimu vulia preservà a so bellezza è a ghjovani serà interessante. Chì vinia di questu? Sì, nunda di bè - a perdita di l'amici è a malidizioni di a gattivera eterna, hè tutta a manera cuntrariu di a felicità.
  8. Ancu li fanni di fantasie ùn anu ricunnisciutu chì l' opari di Tolkien sò una di i meglii di libri. Beni, connoisseurs, solu per el "professore immortale", sicura, anu detta ancu i storii di Robert Salvatore annantu à l'ellu fridescu chì decide di andà contr'à u sistema.
  9. À tutti chì sinceramente crede chì a ricchezza è a fama aperta a via à a felicità nuvola, vale a pena leghje a storia "U Gran Gatsby", scrittu da Scott Fitzgerald. Quì u protagonista hà sappiutu guadagnà una furtuna, è, grazie à ellu è u ricunniscenza di u publicu, solu questu da a sulitudine ùn l'hà micca salvatu. Ùn vede micca a sincerità induve hè vacanze in prima.

Eppuru, unu di dumandassi perchè Tolstoi, Gogol, Chekhov, Gorky o Dostoevsky ùn sò micca nantu à a lista. I travagli di sti autori sò longu esse mandatu per studià, avemu dinò chì vulete dì riguardu di i libri chì spessu ùn anu mancatu l' attinzioni , anche si sò sicuramenti meritori di i lettorii pensati.