Sarah Jessica Parker in u ritrattu di a rivista InStyle hè statu in l'imaghjini di una donna grazia

Ricertamenti, u nomu di l'attrice americana Sarah Jessica Parker hè più è più frequente nantu à e pagine di i magazines di moda. Hè per parechje ùn hè micca sola a attore legendaria chì hà ghjucatu Carrie Bradshaw in a pelicula "Sex and the City", ma ancu un icone di stile, è di un modista di moda.

Photoshoot per InStyle

Per cumbattà tutte e cose qualità era decide di una bella riserva di foto per u gloss InStyle, induve u chjaru principali era Sara. A celebritata di 51 anni apparevuta davanti i fotògrafichi in vestiti luxurii, chì parechji fanelli associanu cù a primavera. I creazioni di e case di moda Dior, Erdem, Alexander Mcqueen è di altri hà sappiutu cù culori senza precedente è parvenu avè a vita. Molti cuntonu chì solu l'Parker rifinitu puderia presentà mudelli in tale manera ch'elli vulianu cumprà immediatamenti.

Cù un studiu più detallatu, vede chjaru chì Sara pareva nantu à a tarra in u pruduttu da Dolce è Gabbana. Hè un vestitu luxuroso cù stampata fiurali è una fabulosa falda. Appena, l'attrìghjina mostrarà un vistitu elegante da chiffon rosa, una magica beige chic lacée è cù un vestiti culurite fiori brillanti, un vistitu cun un scantu profundo è manichi longu, è un vestitu nè fugliale è beige senza straps cun una fabulosa falda.

Leghje ancu

Un 'entrevista cù Parker

In contraste cù a so heroina Bradshaw, Sarah ùn hè indifferenti à e shopping. Ella annunziò, entrevista l'entrevistadore:

"Creo chì ti sorprendere micca, ma ùn sò micca un fan di shopping. Ùn ùn andaraghju, cum'è un obsessivu, cumerci in a circustanza di vestiti di moda da e cullezzione novi. Sò aduprate per vultà in ciò ch'e aghju. Aghju uttene un uttellu ottimistru ottimatu, se puderaghju esse dichjaratu. In questu quì, puderaghju cuntaile e diverse cose è aghjunti gruppi interessanti. Di sicuru, dopu a mo parolle, mi ponu cumprà l'impresa chì sò qualchissia tipu d'ignoramiu o solu dì, ma ùn hè micca. Piglia assai soldi per comprar boni calzari. Avemu assai. Hè da elli mi piace u veru piacè.
Parker addivintò l'heroina di a publicazione InStyle