U mudellu "plus-size" Ashley Graham palesa una carole Barbie in forma di ella stessu

Ghjè successu - e cadenti di i dolls di Barbie sò avà toccu!

U fabricatore di l'emblemàtica cumpagnia di ghjocu Mattel hà decisu di cuntinuà ciò chì era stata cuminciata, è, seguitu à l'Curvy bruschetta, Petite Petite è Tall Tall cù una cullizzioni di 7 pelliculi di u pelle, 22 culori d'ochji è 24 hairstyles, hà creatu un dollu cun figura chì s'assumiglia à u fisicu di a maiò parte di e donne u pianeta!

U prototipu è l'ispirazioni di a nova Barbie hè unu di i supermodeli più famose cù a marca "plus sais" - Ashley Graham (Ashley Graham) di 27 anni.

A nova creazione di a marca di ghjocu Cumanda Ashley hà digià presentata à l'elimentu di prisentà u glamuramentu annu di l'annu "Donna di l'annu" glamour l'ultima semana.

In a photo: Barbie "Ashley Graham"

"Anu unificà per superà e norme stabilitu è ​​i canoni di a bellezza generalizati è di a promozzione di un ritmu sempri cchiù cumplicanti", u mudellu hà dettu di a so parolla. "Sò cuntenti cù a nova Barbie!" E aghju aghjunatu à Mattel, per i so desideriu di evoluzione i so creazioni, è per rispunse e femicili imbuttendu i frontiere. Hè un grandore maestru per mè esse immortalizatu in u plasticu!

Hè sceltu chì i prublemi di basa chì u mudellu mudificatu à i prudutori sò una mancanza cumpletu di u spaziamentu trà i cadenti!

"Hè u tempu di dimustrà à e donne chì i malati tocchi sò belli e naturali", a ghjuvelli di Graham li cuntonu nantu à a nova innovazione.

In a photo: Barbie "Ashley Graham" circundatu di pupi da a serie Petite, Curvy and Tall.

Ùn avete micca cridutu, ma l'affari Mattel ùn anu micca cumpletu una prublema di l'ispirazione - Ashley insistiu à a prisenza di a cellulite nantu à e cadute di plausibilità, ma era tecnichemente impussibile di fà di u plastica.

Curiosamente, a nova Barbie-Ashley hè stata liberata in unu di l'arcu predilettu di u mudellu - in un vestitu prussivuzzu scintillante da a ceremonia d'inaugurazione, a chaise jean da Sonia Rykiel è l'argentu Pierre Hardy.

E a risidenza di Barbie cù voltetaghju hè stata preciduta da una altra seria heroica - "Shero" (un ghjocu di paroli - "Ella" - ella è "héroe" - un eroi), prototipi di quali eranu personali stella, cum'è a cantante Zendia, l'actress Christine Chenoweth è u ginnastu Gabriel Douglas.