Laguna di Ghiaccio


Unu di i nomi chì l' Islande hà ricivutu trà i viaghjatori hè a "terra di ghiacciu". Questu hè duvuta à a prisenza in una varietà di meraviglie naturali, cum'è i glacieri è i laghi di ghiaccio. D'interessu particulari hè a laguna di ghiacciu enormi di Jokulsarlon. In traduzzione stu nome significa "laguna di un fiume di ghiaccio".

Storia di a Lagoon di Ghiaccio

A laguna di Jokulsarlon hà a so propria storia di l'apparizione, chì cunsiste in i seguenti. À u 10u seculu, i primi settlers ghjunsenu in Islanda. Duranti stu pirìudu, i campi di u Massimu di Ghjunchi ghjunghju hà fattu 20 km à u nordu di quellu chì esiste à u mumentu. In u 1600-1900, u piccu di u fretu hè stata in queste locu, chì hè cunsideratu cum'è una forma di u tempu glaciali. In u 1902, a punta di u glacieru Vatnajokudl hè stata registrada à 200 m da u mare. Nta l'anni 1910-1970 ci hè un calvinamentu, chì hà pruvucatu grandi cambiamenti in u paisaghju di l'Islanda, cumpresa a glacier Vatnajokudl. In u 1934, cuminciò à funnera rapidamente, per questu crescita in a grandezza è si furmò un canyon chì più tardu divintò una laguna di ghiacciu.

In l'anni dopu, a zona di a laguna di Jokulsarlon crescita significativamente in grandezza. In u 1975, era di 8 km², è in u mumentu hà digià circa 20 km². U Jokulsarlon è a prufundità maiò in Islanda, chì hè di circa 200 m.

Icy Lagoon - description

Jokulsarlon hè a grandi laguna glaciale in u paese. Hè situatu à u livante di Islanda, 400 km di a capitale di Reykjavík è 60 km da u famusu parcu naziunali di Scaftafell . Un altru mumentu, chì si trova in vicinanza di a laguna, hè u più grande glacier in Europe, Vatnajokudl .

U lago glaciali hè una vista incredibile. In u cristalu, acqua furiosa, i fiori di u celu di culori blu o nuvole-bianchi flutteri pocu.

U locu di u lavu hè un gorge chì si trova in u puntu più bassu di u paese. Questu cuntribuisci à u fattu chì durante i marei chì si sò in u staggiu caldu, a laguna ricevi u mari. Chistu spiega a prisenza di a fauna marina in u lavu - hè abitata da l'aringe è u salmone, è ci sò rookeries di precintani marini.

Fate cercanu tutte e grandezza di a Laguna di Ghiaccio in Islanda hè pussibule si avete riservà un passaghju in un barca speciali. Questu hè unu di i pochi piazze in u paese duv'è pudete vede l'icebergi chì sò longu. Accumpulavanu à a bocca di a laguna, postu chì a prufundità di u strettu chì cuntrullà à l'oceanu hè pocu chjucu. A vista di l'icebergs, pudete vedete un spettaculu veramente espectacular. U fattu hè chì ogni unu pò esse carattarizatu da unicu perchè tutti tenenu culori diffirenti: blu, verde, biancu è ancu nìvuru. Questu sguardu particulari hè acquistatu per l'impattu di cinti vulcanica. À u collu di a laguna, un ponte sbarcatu, induve puderete vede icebergs dispuniti à a sabbia è parechji segni di cristalli rotte.

Cumu per arrivare à a laguna di Ghiaccio?

In casu di u vostru viaghju à l'Islanda hà previstu di visità una stesione incantevuli cum'è a Lagoon di Ghiaccio, pudete ricumandà per un sughjornu in un hotel situatu à a cità d' Hofné , chì hè vicinu. Prima sò bisognu per vola in Reykjavik , è dopu avè a Hofn in autobus. Per esempiu, questu pò esse fatte cù e voce n ° 51 è N ° 52, chì run rune duie volte per ghjornu.

Inoltre, pudete ghjunghje à a Laguna di Ghiaccio da u più grande aeroportu di u Paese Keflavik , chì si trova 3.1 km uccidentale di a cità di Keflavik è di 50 km da Reykjavik. Da l'ariaportu à a laguna, un autobus regiu.