U Sigulda


In più di i famose castelli Turaida è Krimulda, in Sigulda Ci hè una altra antica fortizza chì hà cunservatu l'spiritu di i grandi cavalli cavalieri. Ci hè un complexu di casteddu unicu, duva duie edificatori sò situati annantu à l'altri, chì hè divisu più di 5 seculi, ma à u listessu tempu, una storia unita. Questu hè u Castellu Vellinu è Novu Sigulda, circundatu da un pittorescu uvizendu è auturizati medievali.

Custruzione di u Castellu di Sigulda

In u 1202 in Riga l'Ordine di l'Scorduni hè statu fundatu, battutatu disperativi pè i territorii letoni, chì in seguitu representava 4 territori autònomi. Guidata da l'statutu di l'Ordine di i Cavalieri Templari, a nova distanza spirituale di cavaleri prestu prestu prestu unu di i più influenti in Letteratura Medievale.

In u 1207, i Swordmen a confiscà i territorii nantu à u mariatu di Gauja è dicisu di custruisce una fortezza forte davanti, postu ch'elli avìanu già arrinisciutu di guadagnà assai durante a so storia curretta di l'esistenza.

Perchè u casteddu hà sceltu un situ situatu trà dui altri ravanti è a vaddi di u fiumu. Nantu à u latru senza prutezzione, un fossa grande, 18 metri in prufundità, fù scaviatu. U casteddu fù chjamatu Segevold, chì in German significa "Forêt de Victories".

Per fà custruisce a fortificazione di dolomiti, a grossa di i mura hà righjuntu 3 metri. A custruzzioni era assai lenta. E so residenti lucali attentenu sempre per prevene i Scordonian, facianu incursioni è arsons. Per a prima volta, u Castellu Sigulda hà chjamatu solu in u 1226. Allora era un picculu furtizza cù una capella. Dopu chì l'Ordine di i Swordmen caderò (in 1236), è tutte e so pussibuli passanu à l'Ordine Livonianu, u casteddu fù ricustruitu cum'è cunvention. Dui perichuli, anzualità, dui torreli, è una Torre di Porta di 12 metri cù scorda di observazione, foglie è i fianchi. In u seculu XIV, parechji più edifichi è una capella sò stati cumplèttati, un arsenale di cantine è e fugliali protettivi addizzjonali.

U Casteddu di Sigulda hè statu spessu sottu à u scherzu di e truppe russo, polonaise è sueco. Cù pussibuli perditi, survive a guerra Livonian, ma cù l'avventu è u sviluppu di l'arma di focu perdi anu persu l'impurtanza strategica. In a Guerra Nurmana, a furtizza era distrutta in tuttu è ùn hè micca ristabilitu più.

Custruzione di u Novu Castellu di Sigulda

In u XVIII e XIX seculu, u casteddu, o più bien - ciò chì demonimu di ellu, parechji volte passava da a manu à i mani à capulavuri notu. Hè assai eluduciatu cum'è una gratitenza per u so prestu serviziu à i marshals militari è impartitu per l'eredi. Allora, in a seconda mità di u XIX seculu, u Castell Sigulda hè pussidia di a famiglia Kropotkin. Sapendu a natura intranetera di u prìncipi Dmitry (hè quellu chì hà fattu a custruzzione di una strada ferrata à Sigulda è hà fattu un veru fughjariu fora di una cità tranquila), ùn hè micca difficiule d'avessà chì hà truvatu un modu di utilizzà ruine antichi cù prufitti. Cunduce chì a ricustruzzione di u casteddu duverà assai carru, Kropotkin decide di custruisce un palazzu novu vicinu à a fortissetta ruinosa. Allora ellu hè una casa luxurosa è hà resuscitatu l'interessu murtificatu di i turisti in l'antichi ruins.

U casteddu hè statu erettu in dui anni (1879-1881 gg). U prugettu era guidatu da l'architettu Mendel. I facci sò stati ammucciati cù i pedi fatti nantu à i stile di u bricktail popular chì era usatu in u stile neoghetticu.

Sigulda Castelli in nostri ghjorni

In u 2011-2012, una ricustituzione di grande grande di e ruines di u Castellu di Sigulda hè stata fatta. Tutte e strutture internhe sò stati cunfidenziti cu forze di vigore di lignu. L'elementi prisiriche di l'edifizii medievali sò stati custruiuti currettamente. Tra l'elli:

U novu Château Sigulda hà mantendu practica in a so forma originale da l'esternu. L'internu hè statu cambiatu diversi volte. In u 1920, i novi interiors eranu sviluppati da J.Madernieks.

Ntô 1936, l'artist N. Strunk è l'architettu A. Birkhan hà cambiatu in u disignu di e locu di u casteddu, chì in questu tempu era a pruprietariu di a stampa letona. Cchiu` appressu era un apertura un hotel, una festa per i ghjurnalisti è i scrittori.

In u territoriu di u complexe di u casteddu in i 70 di u seculu passatu, un stadiu di strata fu custruitu per 2 000 posti visivi. Oghje, ci sò spessu avvenimenti culturali, concerti è festivali.

Dopu u 1993, in a custruzzione di u Novu Casteddu, anu statu riunioni di a Duma Regionale Silgzesky.

Cosa da fà?

Comu in parechni castelli letoni aperti à i turisti, i ruins di Sigulda sò cumplementati da un comore medievale speciali.

A prupietà vicinu à a porta custruisce da i cashiers in vestimenti cavalleri. L'atturi disfrazati ponu esse truvatu in u casteddu stessu. Ùn ci hè micca un museu nantu à u territoriu di a furtizza o in u Novu Palazzu, ma parechji esibizioni cun exhibiti di l'antichità sò prisentati in u casteddu. Ci hè una retazione petite d 'armi, articuli di casa è armatura medievale.

In u patiu pudete sparà u prughjettu in un campu di sparu pruduttu, decoratu in u stilu di u XIII seculu.

Prestu in u parco vicinu à i casteddi. In ogni locu leoni sculpurutu, lupi fronti in fiori è manicuresi verdi curati tutte. In u giardinu sò parechji sculturi di petra dedicatu à i caratteri tipichi folklori, in quantu à una cumuzzioni di stallazione muderna di cavallieri in uniforme.

L'antica furmazioni vicinu à u Sigulda di Casteddu sò oghji un quartier creativo. Eccu numareti travaglii: tissuti, curtizioni, articuli di latti / ceramica. Tutti quelli chì puderanu vede u travagliu di artighjani citatinu è ancu participà in a creazione di l'arti. Di sicuru, sò tutti i ricordi fatti cusì.

Spécialement popular entre i turisti hè a casa, induve a famosa canna di Sigulda è un attellu di corta sò stampati. Pudete sceglie u cuteddu di corpu da quale, davanti i to ochji, u maestru fudirà un mondu persunalizatu o un passaportu di turrà.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

Da Riga hè facilitu per accade à Sigulda in trenu o busu. Anu di ghjornu è spessu (quasi ogni ora). U viaghju dura 1,5 a 2 ora.

In car, pò piglià l'autostrada A2.

À Sigulda Casteddu da u quadru di stazione per caminariate da parechji minuti. Indirizzu exactu: Sigulda, st. Pills 18.