Parco di cammelli (Sigulda)


In u 2007, durante a celebrazione di u 800 anniversariu di a cità, un cumunitariu di strada pocu cumparatu in Sigulda - un parcu di bastone. U novu giardinu pùbblicu si sappi appiccicò incù u locu è hà fattu unu di i posti più visitati in Sigulda. L'aire frescu, i pani verdi, i beddi fiori di fiori è i banche in l'ombra di l'arbuli rossi. Un locu ideale per relaxà! Inoltre, stu Parcu hè unicu, u sicondu in u mondu. Tuttu perchè hè stata dicurata cù una manera uriginale - un esposizione culuritu di belle canna, chì rapprisente u simbulu principalu di a cità.

Parco di cammellu-stick in Sigulda - mascota di cità

Una volta un tempu Sigulda era una cità pocu è pocu chjaru. Oghje, stu locu littellu hè cunnisciutu assai alla urdinaria da i Baltichi, è chjamanu "Vidzeme Switzerland".

In u latu di u XIX u seculu, u Principatu Kropotkin hà regnatu in queste terri. Comu tutti i nomi pupulari, volse u dirittu è u ricunniscenza, u cercanu un modu di glurificà i so pussibuli. Un ghjornu u truvò. Cum'è un catata ghjuvanò famosu in i so primi vantaghje à a manu diritta è à a manca u so maestru, a Marquise de Carabas, cù a so ricchezza incantu, cusì Kropotkin cuminciò à chjamà i richi di Riga à Sigulda. Hè struitu, senza scunvule, a terra per i campagnoli è i paesi di festa, hà sviluppatu una grande unità di viaghji è ancu ottinianu a custruzzione di u ferruviu " Riga - Valka ". I sforzi di u prìncipe ùn eranu micca vanu. Prestu, i touristi rari eranu di visità à Sigulda, è dopu un tempu chì u so corpusu divintò infinitu.

I residenti di a cità ùn pèrdite u capu. Qualchidunu accuminciaru a pagari l'esse di u spaziu vivu, l'altri si anderanu in u cummerciu, è qualchissia issu empereza emprendedora organizzò un novu affari, chì in u futuru addivintau l'inguuntu principalu di assai persunalizazioni è glurificà à Sigulda in u mondu. Questa hè a produzzione di bastone caminando. Allora in i guida di u XIX seculu scritti: "per caminari nantu à e cingholi dinastii è di l'alturi di Sigulda, bisognu di una canna speciale, chì pudete cumprà da un zitellu locu".

Li picciotti cu canna corse in tutta a cità, chì offrenu i so bè à i turisti. I cani sò generalmente sò fatte o da l'omu adulti. Per questu, i chjassi d'arbuli flexibuli sò stati cutuli: avellana, salice, torna, juniper. I preformi per i canna sò primurmente digeruti, purificati, è da tombenu una finiscinu in una forma di legnu speziale. In questu forma, sò stati abbandunati finu à u boscu asciuttu sanu. U cani preparati cù e manichi doblegati sò stati ammulati più spessu da e donne incù ardenti è verniciali.

In a seconda mità di u XXu seculu, a produzzione di canna hè stata mudernizata. Tuttu era sempre fattu da a manu, ma digià utilizatu per pittura tinta impastasti, è per i modelli ardenti - un anu especialu cù quale u maestru cresce diverse ornamenti ettografichi.

Cosa da fà in u park di canes in Sigulda?

Stu parco ùn hè micca un formatu entretenitu, ma hè statu creatu com'è un tipu articulu di l'artu dedicatu à u simbulu di a cità. Quì pudete:

In più di i canna, chì anu un spessu e durata, u parcu hè ancu parighjini divertenti. In veranu, sò cuparti cun lettu di fiori colorati.

Cumu ghjunghje?

U park di canes in Sigulda hè situatu vicinu à a stazione di telefuninu in Krimuldu. Eccu una piccula area triangulante trà i strati di Cesu, Jan Poruk è Lasemplare.

Sè vo viaghjàsanu versu u castellu Turaida sopra l'autostrada P8, u parcu di i bastone stallate sò situati à u latu.