Cattedrale di Santa Bavo


Ghjunti in Ghent , ùn hè micca un turisticu stabbenu maravigliate, ma hà fattu per accidentà u viaghju fantastichi di a màquina di u tempu chì u purtonu à u Medievu? È ùn hè micca surprisante. A cità aghjusta pocu à l'ambienti, è micca, nimu, ma pare chì avà u campanile di a vendita, cumincià i ghjente à a piazza centrale, induve a pompa pompa avarà da a so vulintà à i citadini. E, sicuru, i castelli è i tempii antichi sò una parti integrale di l'architettura di a cità. Una di sti strutturi majestui in Ghent hè a Cattòlica di San Bavo.

Cosa interessante Catedrale di San Bavo?

Certamente, l'architettura è l'internu internaziunali di u tèmpiu meritanu una attenzione cercana di u turistu. In a so struttura hè una cattedrale di 3 nave cù un traspurtimentu, una capula di corona è un coru. Questu hè fatta in tradizzioni strette di u Gotico francese è cù grandi finestalli. À u stessu tempu, i navi sò accumpagnati da i finestri più chjucchi, a dicurazioni chì porta i funziunamentu di u tardu Brabante gotica. Tuttu chistu nta l'agglomeratu allora impressioni assai forti è si fa ancora à a magia è a bellezza di ciò chì avemu vistu. Inoltre, a Catedra di San Bavo hè quattru òrgani, duie chì sò situati in u hall central. Questu fattu vi permette di spessu sughjettu cuncerti di a musica classica è cattidica, per piace à esse à quale pudere.

In ogni casu, u più famosu dittu di u disinteru di l'interieur, grazi à quale a catedrale di Saint Bavo hè famosa, hè u lumenariu l'altare di Gante. Questu hè u travagliu più grande in u campu di a pintura in a storia di l'umanità. Paria chì, certu cuntraddizzioni di a natura umana èranu cunnessi, ma di tene di mantene nantu à tile, i so creaturi riiscì à fà una storia di piacè, chì ghjè chjucu di detagliati è, à l'altru tempu, mantene una sperimentazione misteriosa. U filigree di i maestri di Hubert è Jan van Eyck raffè l'admirazione è, in certu puntu, l'admirazione per u so talentu. L'altare si compone di 24 pannelli, è in a so forma dilata u so anch'ellu alcanza 5 m.

In più di l'impurtante altare di Gante, a Cattidrali di San Bavo hà parechje altre opere d'arti chì portanu assai valuru culturali per tuttu u Bèlgica . Per esempiu, pudete vedere un pittura di Peter Rubens "L'Appelli di Saint Bavo", pittura di Gaspard de Cryer è Frans Purbus the Younger. Un valore prudente hà ancu una ghjuchju di lignu in u stilu di rococcu, sculpitu di stufa è marmura, a scrittura di quale appartene à l'scultore flamandu Laurent Delvaux.

Informazione pratica per i turisti

A cattidrali di San Bavo aperta a so porte per quellu chì vole à gudirà l'antica architittura è l'arti majestichi di l'arti, ma, alas, micca liberu. U prezzu di entra à u tèmpiu hè 4 euri per adulti è 3 eurò per i scoli. Inoltre, per i picculi gruppi di 15 persone ci sò petite scali. Solu 1 euro à a guida di a audio alleanza dispunibili, ma solu trasmetti in trè lingue - Inglese, Tedesco è Francese.

Per arrivà à a Cattidrali Cattòlica di Baviera in Ghent ùn sarà micca difficili. Avete bisognu à a sughjura di Gent Duivelsteen, induve piglià un tranche nummer 1, 4, 24, o un bus numero 3, 17, 18, 38, 39.