Beads with your own hands

Riceramente, u rosariu hè stata cunsideratu un attributu cun sulu religiu, chì hè stata utilizata in parechje religione mundiale per contu di e preghje è di u ritmu. Allora, per esempiu, quandu anu fattu rosariu ortudoxu da i so mani, i filamenti di lana l'usanu generale, chì, grazzi à u teatru complexu, fòrmanu perle volte. In such beads, una croce cù un sbagliu si deve situatu in l'intruduzione di l'estremità di i filamenti. Spessu utilizati è perle di perle di lignu, strung in una stringa, cù una croce di lignu. U numeru di perdi ci generalmente varia da 10 à 1000, ma a maiò parte di l'annu ci sò 100. Si parleremu, per esempiu, u teccatu di fori Buddii cù i nostri propri mani, u numaru numaritu di perdi hè 108. In stu casu, u perli sò spessu usati da jade, corallo, lapis lazuli, rocci, ancu i boni d'animali. Conduce i fronti di i bè di u Budde à 1-2 brushes.

Oghji i rosari sò spessu usati com'è un accessu popular. Parechji avè micca acquistà micca solu per a creazione di preghiera, ma dinò per a calmà i nervi sfruttati è ancu com'è un talismanu . Rosariu pò cumprà in chjete church, magazzini specializate. Ma puderete accunsente, i perle di e mani sò assai simbolii. Dunque, vi diciarete cumu per tissuti rosari cù i nostri mani.

Classe maestru: Rosariu cù i vostri mani

Pare sapemu chì quandu si dumandemu cumu per fà un rosariu per correttu, avemu prima di bisognu di seguità à i nostri desitzzi: chì materiale sarà peri, quantu serà, u so culore, etc. Avemu suggerutu chì avete raghji di rosariu cù i vostri mani. Per fà quandu avete bisognu i seguenti materii:

Cusì, femminza per fà u bè cù i nostri mani.

  1. Aghjustate u filu di a longa necessaria è aducate u trattamentu cù a cera in casu ùn avete micca un filu di sita à a vostra dispunzione.
  2. Facemu un capelli per i rosariu di u listessu filamentu. Circundendu i trè ditte sò stampata. Allora pigliate l'embiu è a bandage da un latinu. D 'altra banda, ci tagamu - avemu un pezzo. Tagliate cù tisei à ancu culura.
  3. Avà hè u tempu d'andà ghjustu à u Rosariu. Fateciate ogni ramu nantu à a catena. Quandu avete finitu, vi cunsigliemu chì unu di novu passa u filu per tutte e furtezzi. Ùn aghjunte micca u filu fermu, fate micca 0.5-1 cm.
  4. Piglia a prendite in i tarmini fini di u filu.
  5. Allora ferru u ciclu di u pezzu per i filamenti è riparà e so grappi.
  6. U riparemu cù alicate. A volontà, pudete saltà una croce o una granagbra in front of the brush.
  7. Tagliate u filu extra. Fattu!