Cumu a calvinari li nervi?

In u ritmu mudernu di a vita, parechje stresses in ogni locu. Per esse capace di trattà cun tutti i prublemi cuscini, hè necessariu di cuntrullà à l'alerta. In ogni casu, in custus cuntribuzioni, anu sviluppatu in modu nervuu, sguassà gradualmenti stu sughjettu diventanu troppu, è questu, induve influenza nè in u nostru statu di salute. Cù dittii ritimi, hè facilitu di venite à a depressione, u mouldditi constanti, è anch'elli a rallintari lu metabolismu, chì in turnu viaghja à a furmazione di cellulite, l'excitante pisu è l'altri guai, finu à u lettu di l'internu.

Cumu pudete calmu a nervi?

Se a vostra situazione hè troppu seria è u prublema hè bisognu d'interventu specializatu, duv'è avete sempre cuntattu cù ellu è serà capaci di prescriglie pimuleti chì sgradevi i nostri nervi. In ogni casu, deve esse nutatu chì hè abbastanti possible per calvinallu i nervi in ​​casa. A cosa più chjaru hè di sapè a ricunnosce correlativamente quandu sò digià in verge è à stu mumentu per fà fin'à u tempu, ùn anu micca peghju. U passu appressu è di fighjà a situazione, rilassate. U travagliu - micca un lupu, in u boscu ùn caccia micca. E a vostra salute - pudere. Piglia una alzatu deep, count à deu, si sente, u vostru corpu in u mondu reale, sintite chì site quì è quì. Calm u to respiro per almenu trentanni, è ùn serebbe senti pace di mente. Ùn avete bisognu di respallu in una manera particulari, à un certu ritimu o ritimu, hè abbastanza per sapè è sienti u prucessu tutale di a vostra respirazione, cuncintràfenu nantu à questu, diventerà un pocu da a situazione stressanti.

Cumu a calvinta i vostri nervi cun rimedii folklori?

  1. Cosa da vìviri pà calma nervi? I guasgi, i zuccheri è zucchii sò una bella manera di calmà i nostri nervi. Tali prudutti sò boni per a carcerezza nervosa, suprafatigue, diverse stressi è disordini. Tuttavia, observe a regula per fà stu zuccu. À u corpu hà statu capaci di piglià, prima di l'usu, deve esse infosce da almenu 6 ore, pò ancu aghjunghje una cuchja di meli per un gustu più piacevule.
  2. Cosa corsi alimentate i nervi? L'agenti calmanti di u nervu includenu ancu a pion tincture, in ogni casu, nota chì aumenta l'acidità di u stomacu. Per fà una tintura perchè bisognu di 1 sullana. e razzioli peonii chjusii, vittaru 3 tazzi di acqua caldera. Insistiu media ora, pigliate 10 minuti prima di pranzi 2 o 3 volte à u ghjornu.
  3. Pi cupirtà i nervi di i ghjorni includenu, per esempiu, ghjugni, eccillenti, rosariu, disegnu. E megliu, caminate per a strada, in i nervi freschi avaranu tranquillamenti.

I mani per a calvinà i nervi

  1. Ci sò assai di elli. Unu sti mètudi hè di spustà u puntu sottu à u nasu quellu nantu à u labbra superiore. Prisentate cun tutti i vostri pirsuni per almenu trè sicondi, è questu avete aiutu per fà risparmià.
  2. Cum'è averete, a visione porta un grande quantità d 'infurmazioni nantu à u mondu esternu, nantu à u nostru ambiente, questu hè per chì in a cuscenza hè pussibule creà una strada fictitiva di qualcosa piacè è calmava. I sperti chì l 'avamposti più favorevuli seranu imaghjini chì cuntenenu i culori bianchi è bianchi. Imaghjate una bella acqua blu cù schiuma bianca, imagine quantu ci tocca. Allora imagine chì tuttu questu flussu di l'acqua diventa in u funnel, è ghjente sò tutti i prublemi, i stizzi è a causa di l'esperimenti.
  3. Un modu simplice è efficau hè di andà à u bagnu, annantu à l'acqua fredda, lavare i mani è i mani friddi lentamente toccu a faccia, cù u collu, fannu un pezzu massa in u collu, aiuta ancu aiutu à sullofarì a tenza.

Tali cunsiglii simprici vi aiutanu à calviri li nervi, prima di vultà à u lettu, di parlà, à riunione o à una reunione importante. A cosa principal hè di ricurdà chì in a nostra vita ùn sò micca assai tanti ragiunità per riduce u numaru di i nostri cimi nervi.