Sights of Sol-Iletsk

Nanzu pocu da Orenburg, vicinu à a cunfini cù u Kazakistan hè a cità di Sol-Iletsk. U stabiliziu hè cunnisciutu per u salottu è di i laghi di mudi spargugliati vicinu. Tanti russini sò attrati à ricrezza cù u beneficu di u Local " Mari Mortu ". In un locu balneologicu ben cunnisciutu, a ghjente venga chì hà bisognu di trattà i malatii di l'ossu, sistemi genitali, neurologichi o solu megliu. Invece ancu a cura di a vostra propia salute, pudete avè un bonu tempu quì, visitando e postu di Sol-Iletsk. Hè nantu à quelli chì sera discututu.

Laghi di Sol-Iletsk

Questu cità hè circundatu da un gruppu di reservorii da setti laghi, cù una area di 53 ettari. Hè megliu cumincià à cunfurterà cù laghi salati da a Big City, induve a cuncintrazioni di salitu hè vicinu à i paràmetri di u Mar Negro (24-25 g / l). U più grande è più utensili è Razval . Stu salinu di u salinu di Sol-Iletska hà una concentrazione di salitu ancu più altu ch'è in u Mari Mortu - 320 g / l. Hè per quessa chì ghjè un sensu di ingraduzza in u bacinu.

Menos salate sò laghi di funnels e bromu Dunino - 150 g / l. L'albercu di Tuzluchno attrae à i turisti cù u so fangu curative.

Infatti, u lavu minerale hè cunsideratu cum'è u Cumuni petite, induve ancu di u salinu, cuntene 2.6 g / l, cuntene minerali in a cumpusizioni vicinu à l'acqua di u Mari Caspiu .

Museu "Cossacks Kuren" in Sol-Iletsk

I posti interessanti di Sol-Iletska include u museu apertu "Cossacks Kuren", situatu 25 km da a cità nantu à u Kurala fiume. Questu agitu hè un agricultu Cossack, stilizatu in u XIX-XX sèculu. In i casi è l'edifici adjoining hè pussibule cun apparechjarà cun una vita è tradizzioni di cosacchi, i so metudi di cunducerà una ecunumia, utili di u travagliu è l'uggetti di usi. In più di l'inspezione, i visitori di u museu sò offru à sente a performance di u gruppu di a canzone Cossacu, passanu un cavallu, pisci è participà à i rituali.

Cretazzii in Sol-Iletsk

In a lista di ciò chì vede in Sol-Iletsk necessariu include a ruta per a Cretaceous Pokrovsky. Stu fenomenu naturale ghjucanu a biddizza di colori brillanti - biancu, amaru è blu. U storicu di natura, furmatu dopu à l'asseccu di u mari anticu, in u periodu di u Cretazziu chjamatu (circa 70-66 millioni d'anni fà), hè cumposta di tela scritta. Ammonite di i moluschi antichi si pò vedà in e rùbbriche di a secca chalky. I vegetali lucali di u gruppu di calcefili, chì crescenu nantu à u calcariu - Cresta ciaperti, Kermek Cretaceu, Nanophyton è altri - anu stata ancu maravigliosa.

Chiesa di u Kazan Icone di a Mamma di Diu in Sol-Iletsk

A Chiesa di u Kazan Icone di a Mamma di Diu hè stata fatta in u 1902 nantu à i donatori di i residenti lucali è i organizazioni publicali in u tradizionale bizantinu. Hè sceltu chì cù u stabilimentu di putere Sovietu, a chjesa ùn hà micca funziunatu finu à u 1946.

Pudete ancu visità a cappella di Santa Caterina u Gran Màrtiri in u 1842, custruitu nantu à u situ di a prima città di a cità.

Salute in Sol-Iletsk

Una viaghja inghjinante aveva in a salina di a cità. Ùn hè micca sicretu chì u stabilimentu funnatu da u tempu di u sviluppu di i minimi di u salinu. Un interessu particulari pà l'invitati di a cità hè una visita à a salina à una prufundità di 300 m cù una altitudine di u soffiu di 30 m.

In modu, in u fiumu di Sol-Iletsk, a Regione d'Orenburgu, hè un usu unicu di trattamentu di malatii bronchopulmonarii è nervi è usati: i pazienti sò ridotti in a mina di una minera di sal mine - una speleocamera cun un microclimate curative. Dopu manera, in prufundità hè una incertu bellezza caprina di sal di a Granni Martyr Barbara.

Comu pudete vede, ci hè qualchì attrazioni in a cità di a cità, ma sò unichi. In più di i posti interessanti appuntamenti in Sol-Iletsk, ricumandemu à visità u parcu chjamatu Persiyanov PA, induve i zitelli, una moschea, una scultura "Delfinu Notturto" , un monumentu à i fundaturi di Rychkov è Uglitsky è, sicuru, u museu di a tradizione lucali serà divertita per attrazioni è trampoline.