Palazzi di Crimea

L'unita cumunione di e diverse forma di u paisaghju è e climatichi induve a penisula di Crime un incantu inimitativu in particulare. Sì l'esaggrezzione, a Crimea pò esse chjamatu museu in l'aria aperta, cum'è assai naziunalità è e civilizzazioni riisciutu à cunfinate nantu à u so territoriu, allughjò dopu à una varietà di strutture strutturale. Fà chì unu di i principii attraversu di a penisula sò i palazzi di a costa sur di a Crimea, chì sò stati custruiti per imperatori, aristucratici, industriali è famosi. Ogni omu hà a so propria storia è, sicuru, tutti sò belli è unichi in u so modu.

Palazzi di a costa sur di Crimea

Livadia Palace hè stata custruita in Crimea per a famiglia Romanov. Hè a residenza estetica di l'ultimi emperatori russi. A custruzzione era guidata da l'architetti Ipolit Monigetti è Nikolai Krasnov. Perchè u palazzu fù sceltu un magnificu è à u listessu tempu un stile architectural gentile "Revival", induve l'architetti puderanu bè addiscintà elementi di altri stili.

Massandra , o cum'è ancu chjamatu u Palazzu d'Alexander, fù custruitu in a Crimea in u XIX seculu per l'imperatore Alexandru III. U palazzo hè fatta cù un stile rigginimu è elegante. L'edificu occupò un postu dignitu in a scalda boscata di u paese di Massandra, diventendu a so attrazione principali.

U palazzu di Vorontsov fu custruitu per u Count Vorontsov in a Crimea in u XIX seculu. U prugettu di u palazzu hè statu creatu da l'architettu britànnicu Edward Blore, chì puderia disignà unu di i palazzi più maravigghiati è più bellissima di a Crimea. In custruzione, a diabase hè stata utilizata - u materiale di roccia volcanica, chì hè stata minata vicinu à u palazzu.

U palazzu Yusupov fù custruitu in Crimea per u prìncipi Yusupov in u XIX sèculu da l'architettu Nikolai Krasnov. U palazzo hè fatta in un interessanti stilicura neoromanescu, cù quale l'architettu combina elementi di l'Italia è u Rinascimentu.