Templi di Ucraina

L'Ucraina hà sempre un colpu cù a bellezza di i monasteri è i tempii. È à questu ghjornu, i turisti chì anu interessatu in a storia di u statu ucrainu vanu à Ucrania per vede cù i so ochji alcune un gran numaru di i chjese ortodoxii è i monasteri spargugati in tuttu u paese.

I temples più belli di ucrainu

Hè pussibule di sustegnu durante un bellu pezzu annantu à u tema, chì eglises Ortodoxu in Ucrania sò i più belli. Ogni persona hà u so propiu cuncettatu individuale di biddizza, particularmente quandu vene à e chjese. Per pudè sculene cunsequenze, avete bisognu à circà u paese per vede à ognuna. Ma micca tutti sò dispunibule lu luxu, è per quessa, ùn si fermani solu nantu à quelli chì, in l'opinione di a maiuranza, sò cunziddi i più beddi temples in Ucrania.

In Svyatogorsk, a regione di Donetsk, in a costa di i Costigliole di Donets, hè una maraviglia straordinaria di u Monasteru d'Assumption Santa . Ogni annu, dicennii di millioni di peregrinu avè vendu à l'aghjellu di Svyatogorsk di a Mamma di Diu. Ci hè un monasteru funziunanti quì.

U Monasteru di Vydubitsky si trova in u territoriu di a Kiev moderna. Cù a so storia di cent'anni, pò esse truvata senza avè in pocu fora di a strada. L'església di San Micheli, situata à u monasteru, hè apertu per i peregrinu tuttu u tempu.

In Pochaiv, in a regione Ternopil, pudete vede ciò chì chjamà quì a "a Seconda Jerusalem". Questa hè a Santa Tempuriza Pochaiv Lavra . A più ricca di decorazione interiore di un tempiu biancu nè per sempre in bassi d'ore si deve esse vistutu prima, almenu una volta. Qualchidunu chì hà visitatu u Monasteru di Pochaev, porta una partícula di opari per u panificazione pane Pochaevsky, purtendu a bona furtuna à a casa di quellu chì hà avutu.

A Cattidrali di a Natività di a Vergine di Kozelec hè statu ancu difinitu da Taras Shevchenko stessu. Questu "u regnu di luce di a reina" hè vale la pena, dopu per postponà a cummerciale, per venite à ammirazione di stu locu storicu.